عدم رعایت حجاب جرم مشهود است

عدم رعایت حجاب جرم مشهود است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده است.

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی و جرائم منافی عفت عمومی خبر داد و اظهار کرد: عدم رعایت حجاب، «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.

وی افزود: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده و با مسولینی که به وظیفه قانونی خود در حوزه‌های مختلف عمل نکنند به عنوان ترک فعل برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: اماکنی که مقررات را رعایت نکنند پلمب خواهند شد و با توجه به ورود مسافران نوروزی و راهیان نور به استان، این موضوع در ایام پایان سال، نوروز و ماه مبارک رمضان، مورد تاکید جدی این دادستانی قرار دارد.

وی ادامه داد: هرگونه برنامه فرهنگی در این ایام باید توسط اداره ارشاد اسلامی مورد تایید قرارگیرد. در اماکن عمومی واحد اماکن مکلف به برخورد جدی با متخلفان است.

جعفری چگنی تصریح کرد: اماکن و مغازه‌ها و وسیله نقلیه مورد استفاده که سبب نشر و اشاعه بی‌حجابی شوند پلمب و توقیف خواهند شد.

وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان که در سال جدید که بخشی از آن مصادف با ایام نوروز است، گفت: روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان جرم و با حرمت‌شکنان این ماه طبق قانون برخورد می‌شود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار