عصبانیت آجرلو از یک استقلالی

عصبانیت آجرلو از یک استقلالی

مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه صحبت‌های عضو هیئت مدیره این باشگاه در رسانه‌ها ناراحت است.

اگر بخواهیم به دلایل موفقیت تیم استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر اشاره کنیم، یکی از آنها مدیریت باشگاه استقلال بود. مصطفی آجورلو از زمانی که روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال نشست، ابتدا با تمدید قرارداد فرهاد مجیدی به او اطمینان خاطر داد که مدیریت پشت او قرار دارد و فقط به مسائل فکر کند.

در ادامه فصل، آجورلو با هیئت مدیره باشگاه یکدست شد تا هر کسی با مشخص شدن شرح وظایفش کارها را پیش ببرد. در طول فصل حتی یکبار هم بحث‌های حاشیه‌ای از درون مدیریت باشگاه پیش نیامد تا نتیجه‌اش انتقال آرامش به بازیکنان و کادر فنی بود. پس از اینکه استقلال قهرمان شد اتفاقی افتاد که تعجب برانگیز بود. محمدرضا احمدی، مجری برنامه فوتبال برتر پس از قهرمانی استقلال گفته بود حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال گفته که بازی رودرو ملاک انتخاب تیم قهرمان نیست ولی سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات بازی رودرو را ملاک می‌داند.

این اظهار نظر کافی بود تا محمد نوری‌فر معاون ارتباطات باشگاه و مدیررسانه‌ای استقلال علیه مجری و این برنامه موضع بگیرد و اعلام کند هیچ یک از بازیکنان استقلال در این برنامه حضور نخواهند داشت. حجت کریمی، عضو هیئت مدیره استقلال که جزو تنها اعضای هیئت مدیره است که بیشتر از همه صحبت می‌کند، رسما گفت مصاحبه معاون ارتباطات باشگاه با هماهنگی هیئت مدیره نبوده است. مدیررسانه‌ای استقلال هم واکنش نشان داد و گفت این متن با هماهنگی باشگاه در کانال رسمی استقلال منتشر شده است.

کریمی در روزهای اخیر بارها مصاحبه کرده و گفته که نباید با احساسات هواداران بازی کرد. ادامه صحبت‌های عضو هیئت مدیره استقلال با ناراحتی آجورلو روبرو شده است. مدیرعامل استقلال گفته که چندین بار تاکید کرده بود هر کسی از مسئولان ناراحت باشد باید درون باشگاه گفته شود و هیچ حرفی در رسانه‌ها زده نشود.

آجورلو با وجود تعریف و تمجیدهایی که کریمی از او می‌کند ناراحت است و حتی به او پیغام فرستاده که دیگر درباره مسائل مختلف در رسانه‌ها حرفی نزند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: میدان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار