عطری با بوی موهای سوخته! / شگرد جدید ایلان ماسک برای کسب درآمد!

عطری با بوی موهای سوخته! / شگرد جدید ایلان ماسک برای کسب درآمد!

محصول عجیب و غریب جدید ایلان ماسک از راه رسید؛ عطر موهای سوخته که سریعاً درآمد میلیون دلاری برای این کارآفرین پرحاشیه به ارمغان آورده است!

همه کم و بیش به ایده‌های کسب‌وکار غیرمنتظره ایلان ماسک عادت کرده‌ایم. حالا همان‌طور که این کارآفرین همیشه پر سر و صدا چند وقت قبل در توییتر وعده داده بود، ادکلنی با نام «موهای سوخته» (Burnt Hair) به بازار عرضه شده است. این ادکلن را کمپانی بورینگ، یکی از شرکت‌های تاسیس‌شده به دست ایلان ماسک به فروش می‌رساند که در گذشته هم محصولات عجیبی مثل شعله‌افکن Not-A-Flamethrower را عرضه کرده است.

در تصویر تبلیغاتی عطر موهای سوخته ایلان ماسک، یک بطری قرمز با یک سنگ شبیه به یاقوت سرخ در قسمت بالا به چشم می‌خورد. اگر پیش‌تر عطرهای ارزان‌قیمتی را که سلبریتی‌ها تبلیغ کرده‌اند دیده باشید، می‌دانید که طراحی این ادکلن چندان خلاقانه نیست؛ بر خلاف چیزی که همیشه از محصولات شرکت‌های ایلان ماسک انتظار می‌رود.

عطر Burnt Hair ایلان ماسک با قیمت ۱۰۰ دلاری جزو عطرهای «ارزان» در نظر گرفته نمی‌شود، اما نه نام سوال‌برانگیز و غیرمتعارف و نه قیمت نسبتاً بالای آن نتوانسته‌اند جلوی طرفداران پر و پا قرص ایلان ماسک را بگیرند. به گفته خود ماسک، تا به اینجا بیش از ۱۰ هزار بطری «موهای سوخته» به فروش رسیده است؛ این یعنی ۱ میلیون دلار درآمد ناقابل طی همین مدت کوتاه.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
منبع: زومیت
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر