فرهنگیان این منطقه غوغا کردند

فرهنگیان برتر و منتخب استانی و منطقه‌ای شهرستان پیشوا توسط مسئولان این شهرستان تقدیر شدند.

فرهنگیان این منطقه غوغا کردند

هفته معلم بهانه خوبی است تا از زحمات ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تجلیل کنیم. معلمانی که همچون شمع در کلاس‌های درس سوختند تا آینده این کشور تضمین و شاهد پیشرفت روز افزون ایران اسلامی باشیم.

حجت الاسلام باقری امام جمعه، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، بخشداران و جمعی از مسئولین شهرستان پیشوا عصر امروز با حضور در مصلای این شهرستان از فرهنگیان نمونه و برتر پیشوا تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

سعید تاجیک در این مراسم با اشاره به معرفی معلمان منتخب استانی و برتر منطقه ای شهرستان پیشوا اظهار کرد: در هفته معلم شاهد معرفی ۱۶ نفر از همکاران پرتلاش مان به عنوان معلمین منتخب و برتر منطقه و استان بودیم.

وی ادامه داد: در شهرستان پیشوا شاهد حضور معلمان پرتلاش و دلسوزی هستیم که هر یک در نوع خود نمونه هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا گفت: در طرح معرفی معلمان برتر و منتخب، محمد شبان جمالده و محمد تاجیک به عنوان مدیر و معاون نمونه منتخب استانی معرفی شد.

تاجیک افزود: منصوره تاجیک، فاطمه سادات حسینی، سمیه شاهسون، زهرا بهادری، زهرا عمادی کوچک، زهرا قلی جعفری و مریم سلیمانی نیز به عنوان معلمان منتخب استانی معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا ادامه داد: ناصر فارسی، سمیرا تاجیک، مژگان خادمی، فاطمه طالبیان ،مرضیه علیجانی، زهرا نوروزی جعفری و فاطمه عاشوری به عنوان معلمان برتر منطقه معرفی شدند.

تاجیک خاطرنشان کرد: وظیفه خود دانستیم تا پس از خطبه های نماز جمعه شهرستان و با حضور مسئولین از زحمات فرهنگیان پرتلاشمان تقدیر و تجلیل به عمل آوریم.

گفتنی است پس از مراسم‌ تقدیر، غرفه‌های میز خدمت، کتاب، روانشناسی و مشاوره، اندیشه مطهر برگزار و به شهروندان و نمازگزاران خدمات فرهنگی متعددی ارائه شد.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها