فرهنگیان با خیال راحت سفر بروند

ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور اعلام شد.

فرهنگیان با خیال راحت سفر بروند

این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.

مراسم امضا تفاهم‌نامه ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به فرهنگیان کل کشور با حضور مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه که توسط سید ریاض‌الدین طباطبایی و صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، ارائه خدماتی مانند تهیه بلیط هواپیما و قطار برای مسافرت‌های فرهنگیان، برگزاری تورهای زیارتی و تفریحی و آموزشی، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و همچنین سفرهای زیارتی عتبات عالیات پیش‌بینی‌شده است.

در این مراسم بر این موضوع تاکید شد که شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان است که مأموریت این هلدینگ و شرکت‌های تابعه، برنامه‌ریزی هدفمند و سیستماتیک با نگاه بر نیازمندی‌های فرهنگیان معزز نسبت به منظور ارائه خدمات متنوع و متناوب است.

او افزود: این شرکت تفاهم‌نامه‌ای را با بانک قرض‌الحسنه رسالت منعقد کرده که بر اساس آن به هر فرهنگی و اعضا خانواده آن‌ها برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات ۹ میلیون تومان وام بدون بهره تا سقف ۳۶ میلیون تومان با ارائه فیش حقوقی، کسر از حقوق و یک فقره سفته یا چک به بانک رسالت تعلق می‌گیرد.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر