محکوم شدن ترامپ به پرداخت جریمه ۱۱۰ هزار دلاری

قاضی دادگاه نیویورک گفت دونالد ترامپ باید ۱۱۰ هزار دلار به عنوان جریمه به نهاد قضایی شهر نیویورک پرداخت و بقیه شروط اعلامی برای رفع اتهام از خود را عملی کند.

محکوم شدن ترامپ به پرداخت جریمه ۱۱۰ هزار دلاری

آرتوور انگورون قاضی دادگاه نیویورک امروز چهارشنبه در جلسه مجازی گفت دونالد ترامپ باید ۱۱۰ هزار دلار به عنوان جریمه به نهاد قضایی شهر نیویورک پرداخت و بقیه شروط اعلامی برای رفع اتهام از خود را عملی کند.

وی افزود: دادگاه جریمه روزانه ۱۰ هزار دلاری برای ترامپ را ملغی کرده و به جای آن او باید علاوه بر پرداخت مبلغ جدید تعیین شده شرایط دیگر دادگاه را نیز محقق کند.

قاضی نیویورکی اوایل اردیبهشت رئیس جمهور سابق آمریکا را به دلیل ارائه نکردن اسنادی که در تحقیقات مدنی دادستان کل ایالت در مورد فعالیت های تجاری او درخواست شده بود، روزانه ۱۰هزار دلار جریمه کرد.

لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک در تحقیقات مدنی خود در مورد اقدامات تجاری سازمان ترامپ از وی خواسته بود اسناد مربوط به معاملات تجاری‌اش را ارائه کند.

وکلای ترامپ روز دوشنبه از دادگاه استیناف خواستند تا جریمه نقدی را تعلیق کنند، ولی دادگاه استیناف با این درخواست مخالفت کرد.

مقامات قضایی آمریکا می‌گویند مدارکی در دست است که نشان می‌دهد دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود با سوءاستفاده از قدرت و ارتباطات خود در پرداخت مالیات، تخلف‌های گسترده مرتکب شده است.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها