مخالفت جدی قالیباف با قرعه کشی خودرو

رئیس مجلس گفت: با پول بیت المال و انفال جامعه، خودرو تولید می‌شود و سپس به صورت قرعه‌کشی که از منظر اقتصادی و مدیریتی ، هیچ منطقی ندارد عرضه می‌شود که با هر شاخصی آن را بررسی کنیم کاری عبث است.

مخالفت جدی قالیباف با قرعه کشی خودرو

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان کشور، ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد شهید مطهری، گفت: هیچ سرمایه‌ای برای مردم در کشور و همچنین معلمان ارزشمندتر از این نیست که ما مسئولان و مدیران هرکجا که هستیم هیچگاه معلم را فراموش نکنیم. بنابراین در هر بخشی هر کمکی که از ما برآید در خدمت معلمان هستیم. حال این کمک می‌خواهد از بعد حقوق، امکانات، تسهیلات و رفاهیات برای معلم باشد یا به روز شدن تجهیزات و وسایل آموزشی و کمک آموزشی.

قالیباف همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد به معضل خودروسازی در کشور پرداخت و گفت: اگر هرکدام از ما مدیران به درستی مجموعه مان را مدیریت می کردیم شاهد این اتفاق نبودیم که با پول بیت المال و انفال جامعه، خودرو تولید شود و سپس به صورت قرعه کشی که از منظر اقتصادی، مدیریتی و فرهنگی و نیز عدالت، هیچ منطقی ندارد عرضه شود که با هر شاخصی آن را بررسی کنیم کاری عبث است.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر