معرفی ۴ گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس

معرفی ۴ گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس

مربی ایرانی برای هدایت پرسپولیس مدنظر هستند.

پس از شکست ۲ بر یک شب گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان که سند قهرمانی این فصل استقلال را امضا کرد انتقاد‌ها و حملات به یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس به اوج خودش رسید. در این بین اخبار ضد و نقیض زیادی در خصوص استعفا یا اخراج یحیی گل‌محمدی شنیده می‌شود. در این بین حالا از گزینه‌های ایرانی مدنظر پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی نام برده می‌شود البته که قاعدتا باشگاه پرسپولیس این اسامی و اخبار را به خاطر قرارداد داشتن با گل‌محمدی تکذیب می‌کند، اما واقعیت چیز دیگری است. در نهایت به نظر می‌رسد دوران یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس به سر آمده و این مربی فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس نیست.

مهدوی‌کیا گزینه اول

اولین و مهمترین گزینه برای جانشینی احتمالی گل‌محمدی مهدی مهدوی‌کیا است. با وجود اینکه مهدوی‌کیا هدایت تیم امید را بر عهده دارد، اما شنیده می‌شود مذاکرات غیر رسمی با او برای آمدن به پرسپولیس انجام شده و حتی طرفین به توافقاتی دست پیدا کرده‌اند. این شنیده‌ها و اخبار وقتی جالب می‌شود که بدانید ظاهرا موضوع دستیار‌های مهدوی‌کیا هم حل شده و قرار است اگر او به پرسپولیس بیاید با یک کادرخارجی باشد. به هرحال مهدوی‌کیا مهمترین گزینه برای هدایت پرسپولیس فصل آینده است. حضور محمد محمدی در سمت معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس هم احتمال آمدن مهدوی‌کیا را بیشتر کرده است.

وحید هاشیمان

دیگر نامی که اطراف نیمکت پرسپولیس شنیده می‌شود وحید هاشمیان است. هاشمیان که درحال حاضر دستیار اسکوچیچ در تیم ملی است کلاس‌های مربیگری را در آلمان پشت سرگذاشته و جزو مربیان جوان و تحصلیکرده فوتبال ایران محسوب می‌شود. البته اینکه هاشمیان خودش تصمیم گیرنده است. اگر به صورت رسمی باشگاه پرسپولیس با هاشمیان وارد مذاکره شود باید دید انتخاب این مربی حضور در تیم ملی و جام جهانی است یا پرسپولیس و چالش‌هایش.

افشین قطبی

سومین گزینه، اما یک چهره جذاب و آشنا است. افشین قطبی که بعد از قهرمانی دراماتیک با پرسپولیس دیگر در فوتبال ایران موفقیتی نداشت و حتی با فولاد هم نتوانست در فوتبال ایران دوام بیاورد حالا نامش اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود. البته قطبی نسبت به سایر گزینه‌ها شانس کمتری دارد، اما یکی از مربیانی است که مورد نظر قرار گرفته است.

علی کریمی

همزمان با مطرح شدن شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهدی مهدوی‌کیا گفته شد که علی کریمی هم جزو گزینه‌های این باشگاه است. البته کریمی بر خلاف دوران درخشان بازیگری‌اش در بحث مربیگری اصلا کارنامه خوبی ندارد. ضمن اینکه سال گذشته هم در جریان انتخابات فدراسیون فوتبال کریمی اعلام کرد علاقه‌ای به کار فنی ندارد و می‌خواهد در بحث مدیریت فوتبال ورود داشته باشد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: میدان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار