تیتر کوتاه گزارش می دهد:

نمایشگاه خودرو شهر آفتاب از سیر تا پیاز + تصاویر

نمایشگاه خودرو شهر آفتاب از سیر تا پیاز + تصاویر

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران رونق را به سایت شهر آفتاب بازگرداند.

نمایشگاه خودرو تهران همچون بسیاری از رویدادهای نمایشگاهی در سراسر کشور حدود سه سال عدم برگزاری را تجربه کرد. این رویداد البته از دوره نخست و در سال های قبل که نمایشگاه تهران میزبانی آن را بر عهده داشت نیز چندباری بین دوره های مختلفش فاصله افتاد.

از روز سه شنبه هفته جاری این رویداد با حضور و استقبال خوب مخاطبان استارت خورده و گفته می شود که روز پنجشنبه از دو روز قبل رکورد بازدیدهای بسیار بیشتری به ثبت رسیده است. شرکت های خودروساز داخلی که به همراه شرکای خارجی خود در این نمایشگاه حضور یافته اند، از جدیدترین محصولات رونمایی کردند و همین امر هم باعث حضور گسترده مردم در این نمایشگاه بوده است.

بیش از ۵۲ شرکت تولیدکننده در حوزه خودرو در بخش‌های مختلف مثل سواری، تجاری و کار و سایر حوزه‌ها حضور داشته و برخی از شرکت‌ها هم در حوزه شرکت‌های خدماتی در این بخش در نمایشگاه فعالیت دارند. گروه صنعتی ایران خودرو، گروه بهمن، گروه خودروسازی فردا آمیکو، گروه آرین هم با بخش دیزل و هم با خودروی سواری‌ و شایان دیزل، گروه صنعتی ماموت که در قالب هشت شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند، آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

در سه روز نخست، ۱۳ مورد رونمایی در نمایشگاه اتفاق افتاد و این خودروها برای اولین بار به بازار ایران معرفی شدند.

حضور پر رونق تولیدکنندگان داخلی

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با تقدیر از خودروسازان داخلی به دلیل حضور حداکثری در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران، گفت: امسال به دلیل برقراری شرایط تحریمی ، هیچ شرکت کننده خارجی در نمایشگاه حاضر نشده است.

عباس تقدسی نژاد ، تاکید کرد: مردم با بازدید از نمایشگاه خودرو امسال ، می‌توانند انتخاب‌های شایسته‌ای داشته باشند. ورود و خروج به چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، رایگان است.

بازدید وزیر ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان به‌ همراه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در دومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر‌آفتاب، از غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو بازدید کرد. در این بازدید سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، از تازه‌ترین محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو بازدید کرد. مدیرعامل این خودروساز نیز در خلال بازدید، توضیحات لازم درباره مشخصات محصولات و زمان عرضه بازار را به وزیر ارایه کرد.

وزیر ورزش و جوانان، همچنین با حضور در غرفه ایران‌خودرو دیزل، بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین کشور، از محصولات این شرکت نیز بازدید کرد.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران تا روز جمعه (فردا) ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند برای بازدید، از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۸ عصر به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب بیایند. ناگفته نماند که هزینه ای بابت ورودی از بازدیدکنندگان دریافت نمی شود.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار