هدف ویژه مجیدی و استقلال در  اهواز

هدف ویژه مجیدی و استقلال در  اهواز

مصاف فولاد خوزستان و استقلال تنها یک دیدار معمولی نیست، بازی تعیین کننده برای قهرمانی و البته انتقام است.

تیم استقلال که با اختلاف فاصله ۶ امتیازی با پرسپولیس به دنبال کسب مقام قهرمانی پس از ۹ فصل است، شنبه پیش‌رو در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. این بازی می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای برای قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم داشته باشد.

فولاد با آمدن جواد نکونام تیم متفاوتی از ابتدای فصل شده است. آنها پرسپولیس را در سوپرجام بردند و در لیگ برتر هم به وضعیت خودشان سر و سامان دادند. موضوع دیگر اینکه، فولادی‌ها فصل گذشته در فینال جام حذفی استقلال را شکست داده بودند. مهم‌ترین نکته فولاد صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، کاری که سپاهان با ستاره‌هایش نتوانست انجام دهد.

بازی هفته پیش‌رو، فقط یک بازی معمولی نیست، دیداری برای تعیین وضعیت قهرمانی استقلال و انتقام است. فرهاد مجیدی که فصل گذشته قهرمانی جام حذفی را به نکونام داد حالا می‌خواهد در اهواز کار قهرمانی را با انتقام از هم بازی سابقش یکسره کند. رابطه نکونام و مجیدی به مانند بیشتر رابطه‌های سرمربی استقلال با استقلالی‌های سابق خوب نیست.

دیگر تقابل‌های جذاب این بازی، رقابت آرش رضاوند و عارف آقاسی با استقلال است. آنها نیم فصل اول در جمع شاگردان فرهاد مجیدی بودند که آقاسی به دلیل مشکلات خانوادگی به تیم سابقش بازگشت و رضاوند هم به دلیل انتقاد هواداران استقلال از عملکردش به صورت قرضی به فولاد رفت. پاتوسی دیگر بازیکنی است که در استقلال بازی کرده است. شیمبا، مهاجم باتجربه فولادی‌ها نیز در ایتدای فصل جزو لیست خرید مجیدی بود که دقیقه آخر بار دیگر با تیم خودش تمدید کرد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: میدان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار