همه چیز درباره معرفان

معرفان یک مجموعه بزرگ تبلیغاتی، دارای رسانه های تبلیغات محیطی در تهران و دیگر شهرهای کشور است.

همه چیز درباره معرفان

تمام آنچه در صنعت تبلیغات موجب استحکام فرآیند تبلیغات شرکت ها و تولید کنندگان در رسانه های گوناگون می شود، موسسات تبلیغاتی هستند. این کانون ها، جهت دهی مناسب و اثر بخشی را برای بودجه های تعیین شده تبلیغاتی توسط شرکت ها و برندها، ایجاد کرده و آنها را کارا تر و پویا تر نمایش می دهند.

تبلیغات محیطی در هر کلانشهری یکی از مهم ترین استراتژی های کمپین‌های تبلیغاتی است و برندهای بزرگ هیچگاه از مزیت‌هایی که تبلیغات محیطی برای برندینگ دارند به آسانی عبور نمی‌کنند.

شرکت معرفان به عنوان موسسه ای رسانه دار با داشتن کادری مجرب، با انگیزه و خلاقیت همواره به دنبال ایجاد فرصت های بهینه برای تعالی در کیفیت و نحوه ارائه خدمات خود بوده است. بدیهی است اکنون بسیاری از فعالین عرصه اقتصادی و فرهنگی کشور، تجربه پروژه های تبلیغاتی در حوزه های مختلفی با این شرکت داشته اند. شرکت معرفان به عنوان مجری انحصاری تبلیغات محیطی و رادیوئی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا و همچنین دارای رسانه و رتبه از زیباسازی شهرداری تهران می باشد و آماده ارائه انواع خدمات تبلیغات محیطی می باشد. اجرای نمایشگاه های گوناگون در کشور، همایش ها، انواع پروژه های اسپانسری در نمایشگاه از دیگر فعالیتهای مطرح این مجموعه است.

ما با دو دهه سابقه به عنوان یکی از فعالترین برندهای صنعت تبلیغات مشغول ارائه خدمات بوده و با تکیه بر تجربیات خود، در کنار بسیاری از برندهای تجاری و بازرگانی و خدماتی، کمپین های موفقی را تعریف و اجرا نموده ایم.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر