واکنش فرهاد مجیدی به احتمال کسر ۲ امتیاز از استقلال

واکنش فرهاد مجیدی به احتمال کسر ۲ امتیاز از استقلال

تمرینات تیم فوتبال استقلال طی روزهای گذشته به‌منظور آماده‌سازی این تیم برای بازی با پدیده مشهد ادامه پیدا کرد و استقلالی‌ها زیرنظر کادرفنی خود را برای دیدار حساس فرداشب مقابل نماینده مشهد آماده کردند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال طی روزهای گذشته به‌منظور آماده‌سازی این تیم برای بازی با پدیده مشهد ادامه پیدا کرد و استقلالی‌ها زیرنظر کادرفنی خود را برای دیدار حساس فرداشب مقابل نماینده مشهد آماده کردند. این درحالی است که تمرینات روزهای گذشته استقلالی‌ها درحالی ادامه پیدا کرد که روند آن تحت‌الشعاع برخی اخبار و حواشی اخیر ازجمله درخواست اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر سیرجان برای رسیدگی به پرونده بازیکن گابنی توسط کمیته استیناف قرار گرفته تا جایی که طبق شنیده‌ها نیز برخی نگرانی‌ها در این خصوص در بین استقلالی‌ها به وجود آمده است.

طی روزهای گذشته و به‌خصوص در تمرین یکی دو روز اخیر استقلال، کادرفنی آبی‌ها با مدنظر قرار دادن این مساله طی چندین نوبت با بازیکنان به صحبت پرداخته و از آنها درخواست کردند تا با فراموشی این موضوعات و حواشی به‌وجود آمده فقط به بازی‌های آینده فکر کنند و کاری به مسائل دیگر نداشته باشند.

در این بین طبق شنیده‌ها فرهاد مجیدی نیز در این بین در صحبت‌هایی در جمع استقلالی‌ها به آنها تاکید کرده است که به اخباری که درباره رای پرونده گل‌گهر می‌شود، توجهی نکنند و فقط بر اهداف پیش رو و مهم‌ترین آن که قهرمانی استقلال است تمرکز کنند. مجیدی معتقد است که در حالتی بعید اگر حتی دو امتیاز هم از استقلال کسر شود، این تیم باز هم ۲ امتیاز بیشتر از پرسپولیس در جدول دارد و این درحالی است که هنوز بازی‌های آینده باقی مانده و احتمال دارد حتی این فاصله باز هم افزایش پیدا کند.

مجیدی به استقلالی‌ها تاکید کرده که قهرمانی دست خودشان است و اگر آنها در تمام دیدارهای پیش رو با پیروزی زمین را ترک کنند، هر اتفاق دیگری بیفتد نمی‌تواند روی سرنوشت قهرمانی استقلال تاثیرگذار باشد و به همین جهت بازیکنان این تیم باید همه حواس و هم‌وغم خود را برای دیدارهای پیش رو و به‌خصوص دیدار بعدی مقابل پدیده گذاشته و از هر فکر دیگری در این برهه زمانی خودداری کنند.

گفتنی است بعد از رسانه‌ای شدن درخواست باشگاه گل‌گهر برای اعاده دادرسی دوباره توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، طی روزهای گذشته در فضای مجازی یک تقابل بین هواداران استقلال و پرسپولیس به‌وجود آمده که این موضوع تبدیل به نقل محافل خبری شده و برخی نگرانی‌ها را نیز در بین استقلالی‌ها ایجاد کرده است که مبادا این حواشی در این برهه زمانی روی بازیکنان این تیم تاثیرگذار ظاهر شده و موجب شود تا قهرمانی از این تیم سلب شود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها