پاداش پایان خدمت بازنشستگان پرداخت شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تخصیص پنج مرحله سرانه برای مدارس تا کنون خبر داد و گفت: حق‌الزحمه اردیبهشت و خرداد سال تحصیلی گذشته را به معلمان خرید خدمات بدهکاریم که با تخصیصی که از سوی سازمان برنامه انجام می‌شود مطالبات باقی مانده از سال تحصیلی گذشته را نیز به زودی تسویه می‌کنیم.

صادق ستاری‌فرد، درباره روند واریز سرانه برای مدارس جهت تامین هزینه‌های جاری که در مدارس وجود دارد اظهار کرد: تا امروز پنج مرحله واریزیِ سرانه داشتیم.

وی افزود: آخرین واریزی که انجام شد مربوط به ماه گذشته است که ۱۰۰ میلیارد تومان به منظور هزینه‌های جاری مدارس و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز وسایل ورزشی مدارس بود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های ما معوقات معلمان خرید خدمات بود گفت: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه همکاری خوبی با ما در این ماه داشت و تلاش می‌کنیم بتوانیم مطالبات سال تحصیلی گذشته همکاران خرید خدمات را تسویه کنیم.

ستاری‌فرد درباره میزان این معوقات گفت: ما حق‌الزحمه اردیبهشت و خرداد سال تحصیلی گذشته را بدهکاریم و با این تخصیصی که انجام می‌شود مطالبات باقی مانده از سال تحصیلی گذشته تسویه می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیز به طور کامل تسویه شده است و تنها مطالبات مربوط به مرخصی نیرو‌های اداری باقی مانده که آن هم انجام می‌شود.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر