پشتیبانی محکم نماینده مجلس از معلمان خرید خدمت

پشتیبانی محکم نماینده مجلس از معلمان خرید خدمت

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی وضعیت استخدام معلمان خرید خدمت را نگران کننده عنوان کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی وضعیت استخدام معلمان خرید خدمت را نگران کننده خواند و گفت: انتظار داریم سریع تر وضعیت استخدام این معلمان پیگیری شود و بیش از این اسباب نارضایتی شان را ایجاد نکنند.

غلامرضا منتظری در جلسه علنی امروز (سه شنبه- ۲۳ اسفند) در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش و ریاست سازمان امور اداری و استخدامی درباره وضعیت معلمان طرح خرید خدمات آموزشی، گفت: آیا شایسته است پس از ۱۰ سال خدمت صادقانه در حوزه تعلیم و تربیت با این معلمان چنین برخوردی داشته باشیم؟ آیا شایسته است با معلمانی که با حداقل حقوق همکاری داشته اند اینگونه رفتار کنیم و ادامه همکاری‌شان را با موفقیت در آزمون گره بزنیم، معمولا آزمون در آغاز راه است و اگر پس از ۱۰ سال تجربه به توان آنها تردید داریم از روش های مهارت افزایی استفاده کنیم و بیش از این اسباب نارضایتی آنها را ایجاد نکنیم.

نماینده مردم گرگان در ادامه در خصوص مشکل آب آشامیدنی استان گلستان متذکر شد: استان گرگان و مرکز آن به جهت آب آشامیدنی با مشکل جدی مواجه است، لذا از میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم در خصوص صدور مجوز خرید تضمینی و شیرین سازی آب از دریای خزر اهتمام ویژه داشته باشند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها