چرا مسابقه فورد با هالک قلابی لغو شد؟

چرا مسابقه فورد با هالک قلابی لغو شد؟

ورزشکار انگلیسی با بیان اینکه اخباری مبنی بر احتمال خودزنی «سجاد غریبی» وجود داشت گفت: نمی‌خواهم بخشی از داستان نابودی این ورزشکار باشم.

انتشار فیلمی از برخورد سجاد غریبی که لقب هالک ایرانی را یدک می‌کشد با مارتین فورد انگلیسی در فرودگاه بین‌المللی دبی موجب جنجال‌های زیادی شد و بعد از این فیلم بسیاری از کاربران به سجاد غریبی لقب هالک فتوشاپی را دادند. لقبی که البته با واکنش این فایتر ایرانی روبرو شد و وی ادعا کرد برای مبارزه به دنبال فورود انگلیسی خواهد رفت. حتی غریبی این ادعا را مطرح کرد که فورد در هتلی در دبی از ترس پنهان شده است.

این واکنش‌ها در نهایت به لغو مبارزه غریبی با ورزشکار انگلیسی منجر شد.

یک ماه پس از لغو این مبارزه اکنون فایتر انگلیسی اعلام کرده است که از سر دلسوزی مبارزه را لغو و نخواسته است که در نابودی زندگی غریبی نقشی داشته باشد.

در خبری که سایت میرر به نقل از مارتین فورد منتشر کرده آمده است: برخورد اول من با سجاد غریبی نگرانی‌هایی در زمینه سلامت روانی او به وجود آورد و آن زمان به اطرافیانم اعلام کردم که این حریف من نیست. بعد از آنکه در فرودگاه به زمین افتاد، متاثر شدم.

فایتر انگلیسی این را هم گفت که ما یک درگیری کوچک داشتیم و آنجا متوجه شدم که او حریف من نیست و این را نیز اعلام کردم. آنچه موجب شد تا من احساس بدی نسبت به آن مبارزه داشته باشم برخوردهای فضای مجازی با او بود که موجب آزار و اذیت هالک ایرانی شد.

مارتین فورد ادعا کرده است که غریبی در یک لایو اینستاگرام از خودکشی حرف زده است. وی اعلام کرد نخواسته با مبارزه خود بخشی از داستان نابودی زندگی او باشد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها