چک بدهید ، گوشت و مرغ بگیرید !

چک بدهید ، گوشت و مرغ بگیرید !

مدیرکل ارشاد یزد در خصوص نصب بیلبورد با موضوع فروش چکی مرغ در این استان، گفت: با توجه به شرایط کنونی این بیلبوردها جمع می‌شود.

طی یکی دو روزه گذشته بیلبوردی با موضوع فروش مرغ در یزد، با عنوان«عرضه گوشت و مرغ با پرداختچک دو ماهه، بدون ضامن» در سطح شهر نصب و منتشر شده است. این تصویر در فضای مجازی حاشیه ساز شد و برخی آن را بهانه تمسخر طرح جدید در اصلاح یارانه‌ها کردند.

شهرداری: به ما ربطی ندارد

حامد سلطانی سخنگوی شهرداری مرکزی یزد در این خصوص اظهار کرد: مدیریت بیلبوردهای شهری به دو صورت برون سپاری (توسط بخش خصوصی) و سازمانی(توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری) انجام می شود.

وی با بیان این که آگهی فروش چکی مرغ در بیلبوردهای واگذار شده به بخش خصوصی واگذار شده گفت: مسئولیت تایید محتوا به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

ارشاد: محتوا قانونی است اما در زمان نصبش بی سلیقگی شده

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: این آگهی توسط واحد ارزیابی و تایید محتوای اداره کل تایید شده ولی به دلیل شرایط کنونی قیمت و عرضه مرغ در استان قرار شده این بیلبورد از منظر شهری حذف میشود.

احمد شبانی مسئول نظارت و تایید محتوای تبلیغاتی اداره کل ارشاد یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: محتوای این بیلبورد به لحاظ قانونی مشکلی نداشته است.

وی افزود: مراحل تایید محتوا قبل از گرانی مرغ و شرایط کنونی عرضه این محصول انجام، ولی متأسفانه در نحوه نصب و زمان انتشار آن بی سلیقگی شده است.

شبانی در پایان گفت: با دستور مدیرکل ارشاد یزد قرار است این بیلبورد از سطح شهر جمع آوری شود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار