اختصاصی تیتر کوتاه

ژنرال با قرارداد قابل توجه در تیم ملی؟

فدراسیون فوتبال پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره سرمربی جدید تیم ملی را مشخص و از امیر قلعه نویی رونمایی کرد.

ژنرال با قرارداد قابل توجه در تیم ملی؟

مهدی محمدی - سرمربی گل‌گهر سیرجان که چندی پیش انصراف خود از حضور در تیم ملی را اعلام کرده بود، بار دیگر سکان هدایت تیم ملی را برعهده گرفت تا در جام ملت‌ها روی نیمکت این تیم بنشیند، اتفاقی که در جام ملت‌های سال ۲۰۰۷ هم رخ داده بود و در آن دوره تیم ملی در مرحله حذفی و در ضربات پنالتی به کره جنوبی باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

در روزها و ماه‌های اخیر اهالی فوتبال و تقریبا اکثریت رسانه‌ها تاکید داشتند که تیم ملی به مربی کارآمد خارجی نیاز دارد و اگرچه مدیران فدراسیون از مذاکره با سانچز سرمربی سابق قطر هم خبر دادند اما منابع نزدیک به فدراسیون می‌گویند از ابتدا هم قرار به انتخاب مربی خارجی نبوده و از بین دو گزینه داخلی(امیر قلعه نویی و جواد نکونام) در نهایت تصمیم به انتخاب قلعه‌نویی به خاطر تجربه بالاترش گرفته شد چرا که به فدراسیون فوتبال تاکید شده بود که در این مقطع بهتر است یک ایرانی سرمربی تیم ملی باشد.

نکته جالب اینکه برخی عنوان کرده‌اند که انتخاب سرمربی خارجی باعث می‌شود که فوتبال ایران هزینه زیادی پرداخت کند و مربیان داخلی ارزان‌تر هستند اما نگاهی به تیم های قلعه‌نویی نشان می دهد که او همیشه مربی گرانقیمتی بوده و گفته می‌شود رقم قرارداد او با فدراسیون فوتبال هم عددی کاملا قابل توجه است! ضمن اینکه قرار است او دستیار خارجی هم داشته باشد و طبعا قرارداد یک یا چند مربی خارجی نیز به دلار خواهد بود.

در چنین شرایطی باید دید فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد سرمربی جدید تیم ملی شفاف‌سازی خواهد کرد یا به شایعات دامن خواهد زد!

مریم  محمدی
مریم محمدی
مهدی محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها