کابینت های ساده و شیک با قیمت ارزان

با توجه به شرایط اقتصادی روز و تورم بالا، ممکن است افرادی توانایی خرید کابینت های گران قیمت را نداشته باشند، در مقابل اگر داخل آشپزخانه فاقد کابینت باشد، افزون بر مشکلاتی نظیر بی نظمی وسایل، نبود جای مناسب برای ظروف و… دکوراسیون خانه نیز ناقص است. کابینت آشپزخانه ممبران زیبایی را به فضا می […]

کابینت های ساده و شیک با قیمت ارزان

با توجه به شرایط اقتصادی روز و تورم بالا، ممکن است افرادی توانایی خرید کابینت های گران قیمت را نداشته باشند، در مقابل اگر داخل آشپزخانه فاقد کابینت باشد، افزون بر مشکلاتی نظیر بی نظمی وسایل، نبود جای مناسب برای ظروف و… دکوراسیون خانه نیز ناقص است. کابینت آشپزخانه ممبران زیبایی را به فضا می بخشد و باعث مرتبی در چیدن وسایل آشپزخانه می شود. دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن یک وسیله در آشپزخانه بقیه وسایل را بهم بریزید، بلکه با مراجعه به کابینت مورد نظر می توانید به راحتی وسیله را پیدا کنید. برخی از افراد فکر می کنند که اگر قیمت کابینت ارزان باشد ممکن است کیفیت آن بالا نباشد. اما با یک بررسی دقیق و اطلاعات کامل می توان کابینت های ارزان قیمت با کیفیت را تهیه کرد.

کابینت با قیمت ارزان

حرفه تولید و ساخت کابینت از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است. این تغییرات تنها در شکل و طرح آنها اتفاق نیفتاده است، بلکه متریال و نوع مواد اولیه در ساخت کابینت آشپزخانه از جمله کابینت ممبران نیز تغییر پیدا کرده است.

با این حال هنوز می توان کابینت ارزان قیمت پیدا کرد، بیشتر کابینت های ارزان در سبک مدرن وجود دارد‌

از عمده ترین کابینت های ارزان قیمت که طرفداران زیادی نیز دارد کابینت ممبران و کابینت کلاسیک است.

کابینت ساده ارزان قیمت ام دی اف

کابینت ام دی اف یکی از نمونه های کابینت ارزان است که دارای تنوع زیادی است و همچنین از متریال های مختلف در ساخت آن استفاده می شود. ورقه های ام دی اف یکی از متریال های بکار برده شده در کابینت ام دی اف است. از ویژگی های بارز این نوع کابینت ها افزون بر قیمت مناسب آن، می توان به تنوع بالای رنگ در این نوع کابینت ها اشاره کرد. بدین ترتیب می توان بر طبق دکوراسیون منزل و همچنین سلیقه ی شخصی رنگ کابینت را انتخاب کنید.

کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک نیز از ورقه های ام دی اف بهره مند است. ناگفته نماند به دلیل طرح های موجود در این سبک، قیمت کابینت کمی بالاتر از سبک های مدرن است.

به این نکته توجه داشته باشید که قیمت در کابینت ام دی اف متغیر است و همیشه ارزان قیمت نیست. برای مثال کابینت گلاس و اچ پی ال که یک کابینت شیک و زیبا است دارای بدنه ام دی اف است اما به دلیل روکش استفاده شده برای درب ها، ورقه ها بسیار محکم و مقاوم شده است که قیمت این نوع کابینت ها را افزایش داده است.

کابینت ارزان قیمت ملامینه

کابینت های ملامینه از دیگر کابینت های ارزان قیمت است که در سال های اخیر بسیار پر متقاضی بوده است‌. این کابینت را می توان جزء گروه کابینت ام دی اف و مدرن و ساده به شمار آورد. به دلیل روکش ملامینه این نوع کابینت، در برابر حرارت بالا و همچنین سایش و خراشیدگی بسیار مقاوم هستند.

کابینت نئوپان ملامینه یکی از ساده ترین و ارزان قیمت ترین کابینت ها بوده که از ورقه های نئوپان ساخته شده است.

از کجا کابینت ارزان قیمت تهیه کنیم؟

اگر به دنبال خرید و سفارش کابینت ارزان قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به تیم حرفه ای کابینت بازار است. این تیم با تلاش و پشتکار بسته به سفارش مشتری بهترین کابینت را در قیمت مناسب در اختیار خریداران عزیز می گذارد.

با مقایسه کردن قیمت ها از چندین مرجع کابینت سازی شما می توانید ارزان ترین کابینت را انتخاب کنید. مقایسه در اینجا فقط به قیمت ختم نمی شود بلکه باید به متریال های استفاده شده در کابینت و همچنین طرح های آن نیز دقت زیادی شود.

کابینت ممبران

از دیگر کابینت های ارزان که بسیار شیک و زیبا هستند و می توانند دکوراسیون خاصی را به فضای خانه و آشپزخانه شما ببخشند، کابینت آشپزخانه ممبران است. این نوع کابینت ها را می توان در سایزهای مختلف و ابعاد متفاوت سفارش داد. افزون بر قیمت مناسب و ارزان کابینت ممبران، همچنین از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند‌. کابینت آشپزخانه ممبران با متریال های مرغوب و در بهترین طرح ها ساخته می شود. با توجه به بودجه ای که برای خرید کابینت ممبران در نظر گرفته اید می توانید کابینت ممبران را با طرح های مختلف و رنگ های متفاوت برای آشپزخانه خود تهیه کنید.

خرید بدون واسطه کابینت شیک و ارزان

محاسبه قیمت کابینت با توجه به اندازه و ارتفاع و همچنین عمق کابینت انجام می شود. هرچقدر متریال های بکار برده شده در کابینت ممبران بیشتر باشد، بی شک بر روی افزایش قیمت آن نیز تاثیر گذار خواهد بود.

به طور جامع می توان گفت: اگر به دنبال خرید کابینت ارزان و شیک هستید باید به دنبال تولید کننده های اصلی که بدون واسطه کالاهای خود را به فروش می رسانند و یا ثبت سفارش می کنند، باشید. کابینت بازار یکی از این تولید کننده ها است که مستقیم و بدون واسطه انواع سفارشات شما مشتریان عزیز را ثبت می کند و در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما دوستان ارجمند می گذارد.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها