گاهی بی‌هدف، گاهی بی‌دفاع در این روزگار

«زندگی و روزگاری که داریم در آن نفس می‌کشیم، گاهی بی‌هدف، گاهی بی‌دفاع، در اوج ناامیدی که برای زیستن دست و پا می‌زنیم...»

گاهی بی‌هدف، گاهی بی‌دفاع در این روزگار

به نقل از روابط‌عمومی پروژه، نمایش «بی‌چرا زندگان»، نوشته لیلی عاج به کارگردانی الهام شعبانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا علی‌نژاد از روز دوشنبه، دوم خرداد، در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. پوستر این نمایش توسط هنرمند گرافیست، پدرام تنعمی طراحی شده است‌.

در این اثر نمایشی بازیگرانی چون (به ترتیب ورود به صحنه) یلدا عباسی، ساناز نجفی، حدیث میرامینی، توماج دانش‌بهزادی، آیه کیان‌پور، حمیدرضا محمدی و سمیه برجی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای چنین آمده است: «زندگی و روزگاری که داریم در آن نفس می‌کشیم، گاهی بی‌هدف، گاهی بی‌دفاع، در اوج ناامیدی که برای زیستن دست و پا می‌زنیم…»

الهام شعبانی که دارنده افتخارات و جوایز متعدد از جشنواره‌های تئاتری است، در آثار مختلفی از جمله «عاشقانه»، «ریکاوری»، «ملکاوان»، «ملکه گدایان»، «الیور تویست» و «خواب زمستانی» و… به عنوان بازیگر و طراح لباس فعالیت داشته است.

نمایش «بی‌چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی، از دوشنبه دوم خرداد، ساعت ۲۰:۰۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها