گزینه اول سرمربیگری نساجی

گزینه اول سرمربیگری نساجی

کاپیتان سابق تیم ملی در صورت موافقت تا پایان فصل به‌عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب می‌شود.

باشگاه نساجی مازندران شب گذشته با اطلاعیه‌ای خبر از قطع همکاری با ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی خود داد، اما هیچ اشاره‌ای به انتخاب جانشین وی یا نفرات احتمالی برای هدایت تیم قائم‌شهری نداشت.

نساجی که سال گذشته وحید فاضلی، مجید جلالی و ساکت الهامی و در فصل جاری لیگ برتر الهامی را به‌عنوان نفر اول کادر فنی بالای سر خود داشت، حالا در فاصله چهار هفته مانده به پایان مسابقات احتمالا یک سرمربی موقت معرفی خواهد کرد.

تمرین روز گذشته نساجی مازندران تعطیل بود، اما این باشگاه به بازیکنان اعلام کرده ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه کارگران حاضر باشند تا تمرینات‌شان را از سر بگیرند ولی هنوز خبری از انتخاب سرمربی جدید این تیم نیست.

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی که در ابتدای فصل به جمع شاگردان الهامی اضافه شده بود، گزینه اول باشگاه نساجی برای سرمربیگری در این تیم است و اگر با موافقت وی همراه شود، این اتفاق رسمی خواهد شد.

در صورتی که شجاعی سرمربیگری در نساجی را نپذیرد(که احتمال کمی دارد)، اسماعیل اسماعیلی که در فصل جاری لیگ برتر به‌عنوان مربی در کادر فنی نساجی حضور داشته و اخیرا نیز مدیر تیم بوده، به‌عنوان سرمربی موقت انتخاب خواهد شد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ورزش سه
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار