بازیکنان مدنظر یحیی در سپاهان!

پیش از این، صحبت از مذاکرات پرسپولیس با رشید مظاهری، دروازه‌بان جدایی‌طلب استقلال بود اما درنهایت وی شب گذشته به اصفهان رفت تا قراردادش با سپاهان را امضا کند. از سوی دیگر گفته می‌شود قرمزها مذاکراتی هم با حسن عبدالکریم، هافبک ملی‌پوش باشگاه الکرخ عراق انجام دادند اما منابع نزدیک به باشگاه اصفهانی تاکید دارند که این بازیکن نیز به سپاهان ملحق خواهد شد.

بازیکنان مدنظر یحیی در سپاهان!

تیم‌های لیگ برتری در فاصله یک هفته تا پایان فرصت نقل‌وانتقالات زمستانی درحال تقویت خود هستند و در این بین، فولاد خوزستان با جذب نفراتی مثل گردان، خلعتبری، آقاسی، رضاوند و… فعلا فعال‌تر از بقیه نشان داده و سپاهان نیز درحال برطرف کردن نقاط ضعف خود است، ضمن اینکه استقلال هم با جذب صالح حردانی و امانوف ازبکستانی گام نسبتا مهمی در این خصوص برداشت. پرسپولیس هم فعلا گوهری را از نفت آبادان جذب کرده تا خیالش از داشتن گلر دوم راحت شود. بااین‌حال هواداران این تیم معتقدند قرمزها در فاز تهاجمی به تقویت نیاز دارند و نباید از قافله عقب بمانند.

جالب اینکه پیش از این، صحبت از مذاکرات پرسپولیس با رشید مظاهری، دروازه‌بان جدایی‌طلب استقلال بود اما درنهایت وی شب گذشته به اصفهان رفت تا قراردادش با سپاهان را امضا کند. از سوی دیگر گفته می‌شود قرمزها مذاکراتی هم با حسن عبدالکریم، هافبک ملی‌پوش باشگاه الکرخ عراق انجام دادند اما منابع نزدیک به باشگاه اصفهانی تاکید دارند که این بازیکن نیز به سپاهان ملحق خواهد شد. بااین‌حال نزدیکان یحیی می‌گویند او بیکار ننشسته و با سه چهار بازیکن به توافق رسیده و احتمالا بعد از بازی سوپرجام که دوشنبه مقابل فولاد برگزار می‌شود، نوبت به رونمایی از خریدهای پرسپولیس خواهد رسید. با وجود اعلام قبلی مبنی‌بر منتفی شدن حضور رامین رضاییان و ماندنش در قطر، گفته می‌شود پرونده بازگشت او به پرسپولیس هنوز بسته نشده و شاید طی روزهای آتی سرخ‌پوش شود. ضمن اینکه قرمزها به‌دنبال یک بازیکن خارجی در فاز تهاجمی هم هستند و ظاهرا توافقاتی نیز با یک گزینه انجام شده است.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها