کشف ۱۲۰۰۰ پروژه افترافکت در سایت سیجی کوک!

بیش از ۱۲۰۰۰ پروژه افترافکت در سایت سیجی کوک پیدا شده است و این آرشیو روز به روز در حال بزرگ تر شدن است. پروژه آماده افترافکت یک راهکار ساده و سریع برای تولید محتوا و ساخت ویدیو های حرفه ای است، اگر شما هم می خواهید ویدیو و تیزر های حرفه ای بسازید، […]

کشف ۱۲۰۰۰ پروژه افترافکت در سایت سیجی کوک!

بیش از ۱۲۰۰۰ پروژه افترافکت در سایت سیجی کوک پیدا شده است و این آرشیو روز به روز در حال بزرگ تر شدن است.

پروژه افترافکت در سایت سیجی کوک

پروژه آماده افترافکت یک راهکار ساده و سریع برای تولید محتوا و ساخت ویدیو های حرفه ای است، اگر شما هم می خواهید ویدیو و تیزر های حرفه ای بسازید، بیش از ۱۲۰۰۰ پروژه افترافکت در سایت سیجی کوک پیدا شده است و این آرشیو روز به روز در حال بزرگ تر شدن است.

پروژه آماده افترافکت چیست؟

پروژه آماده افترافکت (Aftereffects Templates) فایل های آماده و از پیش طراحی شده برای نرم افزار افترافکت هستند و یک پروژه کامل ویدیویی که می تواند هر موضوعی داشته باشد را به صورت نهایی شده و قابل ویرایش کامل در اختیار شما قرار می دهد. پروژه آماده افترافکت و پروژه آماده پریمیر را می توانید از سایت CGKOK دریافت کنید، یک آرشیو بزرگ در تمامی موضوعات در این سایت آماده دانلود است.

برای مثال می توان یک ویدیو تیزر تبلیغاتی از پیش ساخته شده را به صورت لایه باز و قابل ویرایش در اختیار داشت و خیلی ساده تصاویر و متن های خود را جایگزین کرده و از آن خروجی ویدیویی بگیریم، یا یک پروژه آماده افترافکت لوگو موشن را دریافت کنید و فقط تصویر لوگو خود را جایگزین کنید و از آن لوگو موشن برای ابتدا و انتهای ویدیو های خود استفاده کنید.

موضوعات پروژه های آماده ویدیویی افترافکت

پروژه های افترافکت تقریبا برای هر سبک و موضوع ویدیوی موجود هستند و فرقی ندارد شما قصد ساخت یک تیز تبلیغاتی برای اینستاگرام را داشته باشید یا ساخت کلیپ عروسی ، فایل های آماده و از پیش طراحی شده برای هر موضوعی وجود دارند.

مهم ترین دسته بندی های که برای ساخت ویدیو با پروژه آماده افتر افکت در سایت سیجی کوک وجود دارند شامل مواردی هست که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد:

پروژه های ساخت اسلایدشو: با استفاده از پروژه افترافکت اسلایدشو می توانید اسلایدشو های ویدیوه حرفه ای با نرم افزار افترافکت ایجاد کنید، که از ساخت کلیپ تصاویر تولد فرزندتان، تا ارائه حرفه ای یک محصول و ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند کاربرد داشته باشد. به صورت کلی در هر پروژه ای که نیاز باشد یک سری تصاویر یا توضیحات به صورت اسلایدشو نمایش داده شود می توان از پروژه افترافکت اسلایدشو استفاده کرد.

پروژه های ساخت لوگو موشن حرفه ای: با استفاده از پروژه افترافکت نمایش لوگو در سایت CGKOK می توانید فقط با جایگزینی تصویر لوگو و اضافه کردن متن مورد نظر خود یک لوگو موشن حرفه ای و خلاقانه ایجاد کنید.

پروژه های ساخت تیزر اینستاگرام : با کمک پروژه افترافکت اینستاگرام در سایت سیجی کوک می توانید کلیپ ها تیزر های حرفه ای و بسیار خاصی برای پست و استوری اینستاگرام بسازید و این کار بسیار ساده و سریع انجام خواهد شد، حتما ویدیو های جذاب که برند های معروف برای تبلیغات در اینستاگرام منتشر می کنند را دیده اید، اکثر این پروژه ها در محیط افترافکت ساخته شده اند و شما با پروژه آماده افترافکت می توانید فقط با جایگزینی عکس و متن خود پروژه های در سطح حرفه ای برای پست و استوری اینستاگرام خود ایجاد کنید.

پروژه های ساخت تیزر تبلیغاتی و معرفی محصول: به وسیله پروژه افترافکت تیز تبلیغاتی موجود در سایت سیجی کوک می توانید ویدیو های تبلیغاتی حرفه ای برای معرفی محصول و خدمات خود ایجاد کنید، این کار بسیار ساده است و آموزش فارسی و رایگان نحوه ساخت این تیزر ها در سایت سیجی کوک موجود است.

علاوه بر موارد فوق پروژه های آماده افتر افکت برای موضوعاتی مانند: پروژه افترافکت کلیپ عروسی، تایتل و تیزر فیلم، تایپوگرافی، اینفوگرافی، معرفی وب سایت و اپلیکیشن موبایل، موشن گرافیک، اینترو و وله، فشن، ورزشی، پروژه افترافکت یوتیوب و … در سایت سیجی کوک آماده دریافت است.

پروژه آماده افترافکت

دانلود پروژه آماده افترافکت از سایت سیجی کوک

خوب با استفاده از پروژه های آماده برای افترافکت می توانید به راحتی یک ویدیو خلاقانه و حرفه ای بسازید و برای این کار اصلا نیاز نیست با نرم افزار افترافکت آشنای زیادی داشته باشید. همانطور که از عنوان این پروژه ها مشخص است کاملا آماده هستند و فقط متن و تصاویر خود را جایگزین می کنیم که آموزش فارسی و رایگان نحوه انجام این کار در CGKOK موجود است.

برای آشنای بیشتر با پروژه آماده افترافکت و پریمیر و دانلود این سبک پروژه های آماده ویدیویی می توانید سایت CGKOK را در گوگل سرچ کنید و از امکانات این سایت برای ساخت ویدیو ها و تیزر های حرفه ای استفاده کنید.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها