انواع سمند | قیمت ماشین سمند | سمند سورن

کاهش قیمت سدان پر فروش ایران خودرو بازار را بهم ریخت + جدول قیمت

در این گزارش قیمت انواع خودرو سمند را مشاهده می کنید.

کاهش قیمت سدان پر فروش ایران خودرو بازار را بهم ریخت + جدول قیمت

قیمت خودرو تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل می تواند داخلی و خارجی باشد. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

بررسی قیمت محصولات ایران خودرو از ابتدای تابستان نشان می دهد که قیمت خودروهای پرفروشی همچون سمند صفر در بازار آزاد ریزشی شده است. بر اساس جدیدترین قیمت خودرو امروز، قیمت سمند سورن پلاس صفر دوگانه سوز در بازار آزاد ۶۱۰ میلیون تومان است این خودرو نسبت به تیرماه ۴۰ میلیون تومان ارزان شده است. همچنین قیمت سورن پلاس صفر مدل EF۷ بنزینی امروز ۵۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو نیز نسبت به تیرماه ۲۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. بررسی قیمت محصولات ایران خودرو دی ۱۴۰۲ نشان می دهد که قیمت سمند سورن پلاس با موتور XU۷P در کارخانه ۴۵۹ میلیون تومان است که گرانترین مدل سورن پلاس است. در ادامه قیمت سمند در بازار آزاد و کارخانه را بخوانید.

قیمت-سمند

قیمت-سمند

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو در آذرماه، قیمت سورن پلاس با موتور XU۷P به ۴۵۹ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کارخانه سورن پلاس دوگانه سوز مالتی مدیا هم ۳۹۸ میلیون تومان است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر