بسته خبری امروز؛

از ریخت و پاش دولت برای فرهنگیان تا بازگشت آرامش به بازار لاستیک

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از ریخت و پاش دولت برای فرهنگیان تا بازگشت آرامش به بازار لاستیک

خودروهای تولید شده توسط دومین شرکت خودروساز ایرانی یعنی سایپا، یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های بازار خودروی ایران محسوب می‌شوند. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت، قیمت مناسب و هزینه نگهداری مقرون به صرفه خودروهای سایپا است.

از امروز شاهد ورود موج بارشی جدیدی به کشور خواهیم بود که بسیاری از نقاط در استان‌های نوار شمالی و شمال غرب کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

محمود بنانژاد، دبیرکل اتاق اصناف ایران ضمن اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می‌رسد.

سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه‌ای به وزارت آمورش و پرورش اعلام کرد: دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برای اجرای رتبه‌بندی معلمان، ۷۶.۶ هزار میلیارد تومان به وزارت آموزش و پرورش تخصیص داده و برای سال جاری نیز ۴۳.۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع پیش‌بینی شده است.

در سال ۱۴۰۲، شبکه بانکی ۳۴۸ همت تسهیلات مسکن پرداخت کرد که سهم این تسهیلات، از سایر وام‌های بخش اقتصاد کمتر از سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بوده است.

در این گزارش قیمت جدید انواه میوه، سبزی و صیفی در میادین میوه و تره بار را مشاهده می کنید.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها