خبر مهم درباره واریز سود مرحله سوم سهام عدالت

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: اگر شرکتی اقدامات لازم برای سود سهام عدالت را انجام ندهد مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

خبر مهم درباره واریز سود مرحله سوم سهام عدالت

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، اعلام کرد که سهامداران برای دریافت سود مرحله سوم سهام عدالت نیازی به مراجعه به هیچ مکان یا ارائه مدارک به کسی ندارند.

وی افزود: سود سهام عدالت مرحله سوم همانند مراحل قبل به صورت مستقیم به حساب بانکی افراد واریز خواهد شد. برخی از شرکت‌ها هنوز سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند که پیگیری‌های لازم توسط سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در حال انجام است. زمان واریز این سودها پس از دریافت از شرکت‌ها به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

حاجی‌وند تاکید کرد که سهامداران فریب افراد سودجو را نخورند و برای دریافت سود سهام عدالت بر روی هیچ لینکی کلیک نکنند و هیچ وجهی واریز نکنند. سود سهام عدالت به شماره شبای بانکی افراد واریز می‌شود که در سامانه سجام ثبت شده است.

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران برای پیگیری اخبار مربوط به واریز سود سهام عدالت و دیگر موارد مربوط به این حوزه باید به مراجع رسمی مانند سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مراجعه کنند.ِ 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر