درآمد نجومی محسن یگانه از کنسرت های دبی / بلیت کنسرت انریکه ارزان تر از یگانه است؟

با توجه به شایعات پیرامون قیمت نجومی بلیت کنسرت محسن یگانه در دبی، به بررسی قیمت واقعی این بلیت های جنجالی در سایت های معتبر پرداختیم.

درآمد نجومی محسن یگانه از کنسرت های دبی / بلیت کنسرت انریکه ارزان تر از یگانه است؟

به گزارش تیتر کوتاه - در حالی که دوبی به کنسرت‌های بزرگ تابستانی نزدیک می‌شود، بحث‌ها و شایعات زیادی در بین هموطنان درباره قیمت بلیت ها در فضای مجازی منتشر می شود. یکی از این شایعات و حواشی اخیر مقایسه قیمت بلیت کنسرت خواننده ایرانی محسن یگانه با خواننده اسپانیایی انریکه ایگلاسیاس است.

شایعات-مقایسه-قیمت-بلیت-کنسرت-محسن-یگانه-انریکه-ایگلاسیاس

منابع نامعتبری مدعی شدند که قیمت بلیت‌های کنسرت محسن یگانه به طور چشمگیری افزایش یافته و با قیمت‌های حداقل ۳۹۹ درهم و حداکثر ۱۲۰۰ درهم به فروش می‌رسند. این اطلاعات هنوز از سوی منابع رسمی تأیید نشده و به نظر می‌رسد بخشی از شایعات فضای مجازی باشد. 

نکته حائز اهمیت این است که عکس وایرال شده در فضای مجازی با گفته های این منابع زرد نیز مغایرت دارد به طوری که مبالغ بلیت کنسرت این خواننده اسپانیایی را به اشتباه به خواننده ایرانی نسبت داده اند. در حالی که همچنان حقیقت پشت ابر مانده و تعداد اندکی با جستجو از طریق منابع معتبر و سایت های فروش بلیت اقدام به کنکاش حقیقت می کنند می توان دریافت که قیمت بلیت کنسرت این خواننده محبوب ایرانی، از حداقل ۱۰۶.۰۲ درهم شروع شده و تا حداکثر ۳۱۸.۸۷ درهم می‌رسد که در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

 

قیمت-بلیت-کنسرت-دوبی-محسن-یگانه

2قیمت-بلیت-کنسرت-دوبی-محسن-یگانه

از سوی دیگر، بلیت‌های کنسرت انریکه ایگلاسیاس، خواننده مشهور بین‌المللی، با قیمت‌های حداقل ۲۹۹ درهم و حداکثر ۷۹۹ درهم به فروش می‌رسد. کنسرت انریکه ایگلاسیاس در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ در دبی برگزار می‌شود.

با مقایسه قیمت بلیت‌های این دو کنسرت می‌توان مشاهده کرد که بلیت‌های کنسرت محسن یگانه به مراتب ارزان‌تر از بلیت‌های کنسرت انریکه ایگلاسیاس است. اما شاید در بازار سیاه بلیت کنسرت این خواننده برای مردم مشتاق گران تر تمام می شود که چنین شایعه ای پیش آمده است اما هنوز شایعات درباره افزایش قیمت بلیت کنسرت محسن یگانه همچنان ادامه دارد و طرفداران این خواننده محبوب ایرانی منتظر تأیید یا تکذیب رسمی این اخبار هستند. بهتر است هواداران برای خرید بلیت‌های خود از منابع معتبر و رسمی اقدام کنند تا از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر