تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

لمس طبیعت در تبلیغات بیلبوردی

نمونه هایی از تبلیغات بیلبوردی را مشاهده می کنید که با هدف اهمیت طبیعت و تاثیر آن بر سلامت کودکان در ایالات متحده در معرض نمایش قرار گرفته اند.

طبیعت و فضای باز، فرصت‌های بی‌شماری را برای کشف، خلاقیت، لذت و آرامش کودکان فراهم می‌سازد. ورود به طبیعت باعث تحریک حواس کودکان می‌شود که برای توسعه قوای عقلی و حسی آنها بسیار موثر است. به همین دلیل، ارتباط مستقیم با جلوه‌های زیبای طبیعت و تجربه آن، به کودکان کمک می‌کند تا رشد سلامت و موفقیت خود را تقویت کنند.

کمپین "این دنیای شگفت‌انگیز را به اشتراک بگذارید" توسط Great Outdoors Colorado، کودکان و والدین را تشویق می‌کند تا به محیط بیرون رفته و با طبیعت ارتباط برقرار کنند.

 عظمت و شگفتی موجود در طبیعت فواید بسیاری برای همه دارد. می‌توانید عظمت طبیعت را در مناظر بزرگ یا حتی در گل‌های کوچک و رنگارنگ در باغ پیدا کنید.

 این کمپین تبلیغاتی از عناصر خاصی در بیلبوردها برای آوردن طبیعت به مناطق شهری استفاده می‌کند، مانند تصویر شاخه‌های درختان برای جذب پرندگان محلی، حرکت سایه‌های بچه‌ها در حال بازی در طبیعت، صخره‌های رودخانه که پیام‌ها را هجی می‌کنند و ستاره‌های چشمک زن برای نشان دادن زیبایی آسمان.

این کمپین حرفه‌ای با عنوان "این دنیای شگفت‌انگیز را به اشتراک بگذارید" در ژوئن ۲۰۲۳ در ایالات متحده شروع به کار کرد. کمپین دنیای شگفت‌انگیز، برای برند Generation Wild توسط آژانس تبلیغاتی Sukle ( یک آژانس تبلیغاتی مستقل و خلاق در امریکا) ایجاد شد.

در ادامه نمونه هایی از بیلبوردهای تبلیغاتی که از طریق کمپین "این دنیای شگفت‌انگیز را به اشتراک بگذارید" به نمایش گذاشته شده اند را مشاهده می کنید:

کمپین-تبلیغات

تبلیغات-حرفه ای

بیلبورد-تبلیغاتی

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها