بازار زیر ذره بین تیتر کوتاه؛

خرید اقساطی کولر گازی ماهانه چقدر پول می خواهد؟

این روز ها به دلیل قیمت بالای کولر گازی، بازار خرید و فروش لوازم خانگی به صورت قسطی رونق قابل توجهی گرفته است. در ادامه به بررسی فروش اقساط انواع کولر گازی در بازار پرداختیم.

خرید اقساطی کولر گازی ماهانه چقدر پول می خواهد؟

به گزارش تیتر کوتاه - قیمت بالای کولر گازی در بازار لوازم خانگی به دلایلی چون نوسانات نرخ ارز، افزایش هزینه‌های تولید، تورم و افزایش تقاضا در فصول گرم سال بستگی دارد. برای خرید این محصول به صورت قسطی، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده، نمایندگی‌ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی و سایت‌های فروش آنلاین امکانات متنوعی را فراهم کرده‌اند. این طرح‌ها معمولاً شامل پرداخت اولیه و اقساط ماهیانه هستند. در ادامه به بررسی خرید قسطی انواع کولر گازی به صورت آنلاین همراه با ارائه چک پرداختیم.

  • در یکی از فروشگاه های آنلاین لوازم خانگی امکان خرید قسطی انواع کولر گازی به صورت غیر حضوری فراهم شده است. به طوری که یک کولر گازی با قیمت ۲۷ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۹۸۱ تومان در اقساط ۴ ماه و ۸ ماه به ترتیب ماهانه ۴ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۱۶۰ تومان و ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۰ تومان به فروش می رسد.

خرید-قسطی-کولر-گازی 1

اقساط-خرید-کولر گازی1

  • کولر گازی دیگری نیز با قیمت ۶۵ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۹۵۳ تومان با اقساط ۴ ماهه (۱۱ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۷۲۰ تومان) و ۸ ماهه (۵ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۸۶۰ تومان) عرضه می شود.

خرید-قسطی-کولر-گازی 2

اقساط-خرید-کولر-گازی 2

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر