اختصاصی تیتر کوتاه؛

اسپانسرهای یورو ۲۰۲۴ را بشناسید + فیلم

یورو ۲۰۲۴ یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فوتبال در اروپا است که هر چهار سال برگزار می‌شود. این مسابقات بین تیم‌های ملی فوتبال اروپا بوده و همواره توجه بسیاری از طرفداران فوتبال را به خود جلب می‌کند. در این گزارش با اسپانسرهای این دوره از مسابقات آشنا می شوید.

اسپانسرهای یورو ۲۰۲۴ را بشناسید + فیلم

رویدادهای ورزشی یک انتخاب عالی برای برندها هستند زیرا از طریق آنها می‌توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند. چه در تلویزیون و چه در رسانه‌های اجتماعی، افراد زیادی پیگیر چنین رویدادهایی هستند. ما این را در رویدادهایی مانند جام جهانی فوتبال، بسکتبال، بازی‌های المپیک آینده و اخیراً مسابقات قهرمانی اروپا دیده‌ایم.

اگرچه یورو ۲۰۲۴ یک رویداد قاره‌ای است اما شور و شوق آن به تمام جهان می‌رسد. به همین دلیل است که می‌توانیم برندهای شناخته شده جهانی را به عنوان حامی مالی آن در نظر بگریم: آدیداس، آلیکسپرس، کوکاکولا و موارد دیگر که در این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم. حتی آن دسته از ما که طرفداران پر و پا قرص ورزش نیستیم تحت تأثیر برندهای حامی یورو ۲۰۲۴ قرار می‌گیریم.

کدام برندها اسپانسر یورو ۲۰۲۴ شدند؟

پس از یورو ۲۰۲۰ که به دلایل مشخص در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و دارای سالن‌های متعددی بود، امسال یورو ۲۰۲۴ در آلمان در حال برگزاری است. با توجه به اینکه دوره قبلی ۱.۸۸ میلیارد یورو درآمد داشت. شاید حالا علت حضور این برندها را به عنوان اسپانسر درک کنید.

مشارکت برند شما در چنین رویدادی یک سرمایه‌گذاری عالی است، زیرا هم بر مخاطبان هدف خود و هم بر آنهایی که برند شما را نمی‌شناسند، تأثیر می‌گذارید. برندها معمولا در صورتی موفق می‌شوند که با یک حرکت جهانی همراه شوند و تاثیر مثبتی از خود بر جای گذارند.

در واقع، TGM Research یک نظرسنجی از بیش از ۱۰۰۰۰ نفر انجام داد و از آنها پرسید که وقتی به یورو ۲۰۲۴ فکر می‌کردند کدام برند به ذهنشان خطور می‌کند. سه برندی که بیشترین رای را داشتند آدیداس، نایک و کوکاکولا بودند. با این حال، نایک هیچ ارتباطی با این مسابقات یا به طور کلی با یوفا ندارد. یکی دیگر از برندهای ذکر شده Heineken بود که اگرچه اسپانسر رسمی سایر مسابقات یوفا است، اما در یورو ۲۰۲۴ نیست. این نشان دهنده تأثیر زیادی که این رقابت بر بینندگان دارد.

این بار حامیان مالی یورو ۲۰۲۴ به دو دسته حامیان رسمی جهانی و حامیان رسمی ملی تقسیم می‌شوند. در میان آنها، مارک‌های آلمانی مانند Bitburger، Deutsche Bahn، Deutsche Telekom، Ergo و Wiesenhof را می‌بینیم. این برندها ممکن است در سطح جهانی شناخته شده نباشند، اما به لطف تأثیر این رقابت، می‌توانند به رسمیت شناخته شوند.

اینها برندهای جهانی هستند که به طور رسمی از مسابقات قهرمانی اروپا حمایت می‌کنند:

Adidas

این برند معروف ورزشی اسپانسر سایر مسابقاتی است که متعلق به یوفا است. علاوه بر این، توپ رسمی مسابقات نیز از آدیداس است. در طول یورو ۲۰۲۴، آنها بخشی را در وب سایت خود راه‌اندازی کرده‌اند که می‌توانید مستقیماً به لباس‌های تیم‌های ملی و باشگاهی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. به همین ترتیب، آنها یک کمپین بزرگ در رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده‌اند که در آن بازیکنان تیم‌های مختلف لباس‌های آدیداس را می‌پوشند و در ترندها و ویدیوهای خنده‌دار شرکت می‌کنند تا توجه مخاطبان خود را جلب کنند.

Alipay plus

این شرکت که یک شرکت خدمات مالی چینی بوده تنها بازار اینترنتی است که اسپانسر مسابقات یوفا یورو ۲۰۲۴ مردان است. استراتژی آنها شامل ارائه تخفیف‌های فوق‌العاده بر روی محصولات انتخابی این شرکت است، برنامه‌ای که محصولات خاصی را شناسایی و برجسته می‌کند و برای خریداران و فروشندگان مزایایی فراهم می‌آورد.

علاوه بر این، Alipay plus بازی‌ها و مسابقات تعاملی برگزار می‌کند که شامل فرصت برنده شدن جوایز بزرگ مانند بلیت‌های ورزشی است. یکی از این مسابقات به نام "Shake & Win" است که در اپلیکیشن رسمی بازار در زمان هر بازی برگزار می‌شود و هر گل به شما فرصت برنده شدن جایزه می‌دهد. آنها این مسابقه را از طریق وبسایت رسمی و رسانه‌های اجتماعی خود، و همچنین با استفاده از بازاریابی با اینفلوئنسرها، تبلیغ می‌کنند.

از سوی دیگر این برنامه بستری برای پرداخت رسمی مسابقات قهرمانی اروپا است که با هدف تسهیل پرداخت موبایلی برای همه طرفداران، چه کسانی که در خانه هستند و چه کسانی که برای تجربه این رویداد به آلمان سفر کرده اند، خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

Atos

این شرکت امنیت سایبری با عملکرد بالا دارای ۹۵۰۰۰ کارمند و سود سالانه ۱۱ میلیارد یورویی است که راه‌حل‌های جامعی را به ۶۹ کشور ارائه می‌دهد. علاوه بر اینکه اسپانسر رسمی فناوری یورو ۲۰۲۴ است، به عنوان حامی جهانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک نیز شناخته می‌شود.

Benato

نخستین بار نیست که این شرکت شرط بندی اسپانسر یک رویداد ورزشی می‌شود، زیرا از تیم‌ها و مسابقات مختلف فوتبال مانند کوپا امریکا نیز حمایت مالی کرده است.

Booking.com

به عنوان حامی رسمی مسابقات قهرمانی اروپا، Booking تبلیغاتی را برای کمک به هواداران در یافتن مکان‌های اقامتی در شهرهایی که برخی از مسابقات در آنجا برگزار می‌شود، راه‌اندازی کرده است.

BYD

این شرکت خودروهای برقی و هیبریدی حمل‌ونقل سازگار با محیط‌زیست را برای هواداران در یورو ۲۰۲۴ در آلمان ارائه کرده است. آنها وسایل نقلیه پایدار در سرتاسر اروپا دارند. این شرکت همچنین یک منطقه مخصوص هواداران برخی از مسابقات راه‌اندازی کرده‌اند.

Coca-Cola

کوکاکولا یک اپلیکیشن ویژه ساخته است که در آن می‌توانید بازی هایی را برای بردن جوایز مربوط به یورو ۲۰۲۴ انجام دهید. آنها همچنین مسابقه‌ای برای برنده شدن در سفر به دیدار نهایی در برلین دارند. اگر دو بطری ۵۰۰ میلی لیتری کوکاکولا بخرید، می‌توانید برای برنده شدن در یک توپ رسمی در قرعه کشی شرکت کنید و به ازای هر ۵ یورو که خرج می‌کنید، می‌توانید در قرعه کشی دیگری شرکت کنید تا برنده باربیکیو و کولرهای قابل حمل شوید.

Hisense

این شرکت چینی که لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی تولید می‌کند، حامی رسمی یورو ۲۰۲۴ یوفا است. آنها چالشی را اجرا می‌کنند که در آن می‌توانید با پیدا کردن و ارسال پوستر «Beyond Glory» در فیس بوک یا اینستاگرام با یک هشتگ خاص، بلیت‌ها، کالاهای امضا شده و محصولاتشان را برنده شوید.

Lidl

Lidl، یک شرکت غذایی آلمانی، اسپانسر رسمی این مسابقات شد. آنها عاشق تغذیه سالم و ورزش هستند. آنها تیم Lidl Kids را ساختند، گروهی متشکل از ۱۱ پسر و دختر که با بازیکنان وارد زمین می‌شوند. آنها همچنین در شهرهای مختلف که مسابقات در آن برگزار می‌شود مناطقی را برای هوادارن تیم‌ها ساخته‌اند.

Engelbert Strauss

این شرکت آلمانی، متخصص در تولید لباس کار، وظیفه تجهیز کارگرانی را بر عهده دارد که تجهیز و ساخت رویدادی به این بزرگی را ممکن می‌سازند.

Visit Qatar

این شرکت حامی رسمی گردشگری یورو ۲۰۲۴ و دوره بعدی در سال ۲۰۲۸ است. آنها میزبان رویدادهایی در شهرهای میزبان مسابقات مختلف هستند و مراسمی را برای برنده شدن بلیت این مسابقات برگزار می‌کنند.

Vivo

این شرکت الکترونیکی چینی که دستگاه‌ها و خدمات هوشمند تولید می‌کند، دوباره از یورو حمایت کرده است، درست مانند سال ۲۰۲۰. آنها ارائه‌دهنده رسمی گوشی‌های هوشمند برای این رقابت هستند و گوشی‌های خود را به کارکنان می‌دهند. آنها همچنین درگیر ارائه برنامه "بازیکن برتر" پس از هر مسابقه برای تجلیل از بهترین بازیکن هستند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر