اختصاصی تیترکوتاه؛

هزینه میلیاردی تبلیغات در سایت های خارجی +عکس

هزینه رپورتاژ در رسانه‌های بین‌المللی بسته به اعتبار و میزان بازدید آن رسانه‌ها متفاوت است و معمولاً از چند صد تا چند هزار دلار متغیر می‌باشد.

هزینه میلیاردی تبلیغات در سایت های خارجی +عکس

رپورتاژ آگهی در رسانه‌های بین‌المللی مزایای قابل توجهی برای کسب‌وکارها به همراه دارد. یکی از مزایای اصلی آن، افزایش دسترسی و دیده شدن برند در بازارهای جهانی است. با انتشار محتوا در رسانه‌های معتبر و پربازدید بین‌المللی، شرکت‌ها می‌توانند به جذب مخاطبان جدید و افزایش ترافیک وب‌سایت خود کمک کنند.

این نوع تبلیغات به دلیل ارائه محتوای ارزشمند و اطلاعات کاربردی، نسبت به تبلیغات مستقیم بیشتر مورد اعتماد مخاطبان قرار می‌گیرد. همچنین، انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌های بین‌المللی می‌تواند به بهبود سئو و رتبه‌بندی سایت در موتورهای جست‌وجو از طریق دریافت بک‌لینک‌های باکیفیت کمک کند. این روش، به ویژه برای برندهایی که به دنبال گسترش حضور و افزایش نفوذ خود در بازارهای جهانی هستند، بسیار مؤثر و کارآمد است.

هزینه های تبلیغات در سایت های خارجی اما برای کاربران ایرانی اعدادی سرسام آور هستند به طوری که برای تبلیغ در یک سایت با کیفیت مانند فوربس عددی نزدیک به ۴ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. البته این موضوع را نباید نادیده گرفت که نرخ تبدیل ارز در کشور ما تا حدودی باعث به وجود آمدن این اعداد هنگفت شده است. 

در ادامه هزینه هر رپورتاژ آگهی در سایت ها و رسانه های معتبر بین المللی ر سراسر جهان را مشاهده می کنید:

هزینه-رپورتاژ

رپورتاژ

رپورتاژ_آگهی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد