شکایت از تراکتور و بیرانوند مثل شکایت از ۳ سرخپوش دیگر؟!

پرسپولیس به دنبال غرامت افسانه ای ۲۰ میلیاردی

باشگاه پرسپولیس آنقدر منتظر ایستاد تا باشگاه تراکتور به شکل رسمی از خرید علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به عنوان خرید جدید رونمایی کند تا به شکل رسمی بتواند از این باشگاه و شخص بیرانوند به فدراسیون فوتبال شکایت کند.

پرسپولیس به دنبال غرامت افسانه ای ۲۰ میلیاردی

به گزارش تیتر کوتاه - باشگاه پرسپولیس با لحاظ کردن مدارک موجود قصد دارد هم فسخ یکطرفه بیرانوند را غیر قانونی اعلام کند و هم  باشگاه تراکتور که قصد ساختن تیم از بازیکنان مطرح تیم قهرمان چند فصل اخیر را دارد ، به سمت محرومیت از یارگیری سوق دهد. البته باید دید در این راه چقدر فدراسیون فوتبال به شکل قانونی در مورد این شکایت اقدام خواهد کرد.

پرسپولیس به دنبال رقم افسانه ای و تنبیه کردن بیرانوند!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که از بیرانوند غرامتی ۲۰ میلیارد تومانی می خواهد. این بدان معنی نیست که می تواند بیرانوند را وادار به بازگشت کند. پرسپولیس می خواهد با مدارکی که دارد اعلام کند که بیرانوند پولش را زودتر از سایر بازیکنان دریافت کرده و حق فسخ قرارداد را نداشته و بابتش هم غرامت ریالی بپردازد و هم دچار محرومیت ۶ ماهه از رقابتهای فوتبال شود. اتفاقی که باشگاه ترکیه ای ریزه اسپور با مهدی طارمی کرد و موفق هم شد که این بازیکن را به مدت ۶ ماه از میادین فوتبال دور نگه دارد. بازیکنی که حالا پیراهن اینترمیلان ایتالیا را بر تن کرده است! به نظر می رسد اگر مدارک صحیحی باشد و فدراسیون فوتبال هم به درستی مدارک را بررسی کند و مطابق قانون اعلام رای نماید شاید برآورده شدن این خواسته ها دور از ذهن نباشد!

تجربه های تلخ پرسپولیس!

اما پرسپولیس یکبار برای تنبیه کردن بازیکنانش اقدام کرده بود هرگز به نتیجه ای نرسید. زمانیکه شجاع خلیل زاده ، رامین رضاییان و البته مهدی ترابی اقدام به فسخ یکطرفه کردند باشگاه پرسپولیس از آنها شکایت کرد اما هیچکدام از شکایتها به نتیجه نرسید و فدراسیون فوتبال رایی را به نفع پرسپولیس صادر نکرد. اصلا مشخص نشد که چرا مدارک مربوط بعه ادعاهای باشگاه پرسپولیس مورد توجه قرار نگرفت. این بار مشخص نیست پرسپولیس چقدر در این راه موفق است هرچند که مدتی است وضعیت معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس سر و سامانی گرفته و در پرونده شکایت از لوکادیا این مورد حسابی به چشم آمد!

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته می شود؟!

اگر پرسپولیس بتواند مدارک قانع کننده ای در مورد بیرانوند و قراردادش رو کند آنوقت شاهد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم تبریزی خواهیم بود. هرچند که اصلا نمی توان در این مورد به فدراسیون فوتبال اعتماد کرد. مورد داخلی است و فدراسیون فوتبال هر طور که بخواهد می تواند به قوانین موجود رجوع کند. البته نباید زود قضاوت کرد و باید منتظر نتیجه کار ماند.

 

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد