اختصاصی تیتر کوتاه؛

تابستان، فصل تبلیغات داغ

تابستان زمان مناسبی برای بسیاری از مشاغل است. به همین دلیل ایده های بازاریابی و تبلیغات در این فصل ساز خلاقانه تر و جذاب تر است. در این گزارش نمونه هایی از تبلیغات تابستانه برخی برندها را مشاهده می کنید.

تابستان، فصل تبلیغات داغ

تابستان یاد سفر و تفریحات را در ذهن بسیاری از افراد زنده می‌کند.جای تعجب نیست که تبلیغ‌کنندگان اغلب تصور می‌کنند که کاهش یا حتی توقف کمپین‌های تبلیغاتی تلویزیونی در این مدت ایده خوبی است. با این حال، تحقیقات جدید این مفهوم را به چالش می‌کشد و اهمیت ماندن این تبلیغات در تلویزیون در طول ماه‌های تابستان برای افزایش سهم دیده شدن را آشکار می‌کند. برندهایی که از کمپین‌های تبلیغاتی تلویزیونی عقب نشینی می‌کنند، فرصت منحصر به فردی را برای به‌دست آوردن سهم بیشتری از بازار بدون افزایش سرمایه‌گذاری از دست می‌دهند.

تبلیغات تلویزیونی در ایام تابستان فرصتی برای کسانی است که می‌خواهند تبلیغاتشان پابرجا بماند. برخلاف تصور رایج، آمار بینندگان تلویزیون در طول ماه‌های تابستان نسبتاً ثابت است. در طول تابستان ۲۰۲۳، تنها ۳ درصد کاهش در زمان صرف شده در هر روز با تلویزیون سنتی و پخش جریانی نسبت به سایر فصل‌ها مشاهده شد. مارک هایی که تبلیغات را کاهش می‌دهند، در صورتی که بینندگان همچنان فعالانه تلویزیون تماشا می‌کنند، تعامل بالقوه را از دست می‌دهند.

تابستان زمان بسیار خوبی برای مشاغل در صنایعی مانند ساخت‌وساز، غذا، ورزش، وسایل نقلیه و مبلمان است، زیرا در این فصل سال فروش زیادی دارند. این بدان معناست که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با افرادی ارتباط برقرار کنند که مشتاق هستند در تابستان پول خرج کنند و از این طریق محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنند.

سهم صدا میزان تبلیغ یک برند در مقایسه با رقبای خود است. وقتی یک برند بیشتر از دیگران تبلیغ می‌کند، مردم تبلیغات آن را بهتر به خاطر می‌آورند. برندها زمانی سود می‌برند که به طور مداوم تبلیغ می‌کنند، به خصوص زمانی که رقبا متوقف می‌شوند. اگر یک برند تبلیغات را متوقف کند، سهم بازار آن به سرعت کاهش می‌یابد.

تبلیغ‌کنندگانی که در تابستان ۲۰۲۳ حضور خود را بر روی آنتن ادامه دادند، ۱۳% افزایش در سهم صدای چند صفحه‌ای خود در مقایسه با دیگر زمان‌های سال داشتند. این فرصت فوق‌العاده‌ای برای متمایز شدن و به جا گذاشتن یک اثر ماندگار است.

به عبارت ساده تر، دو شرکت خدمات مالی را در شیکاگو تصور کنید. تبلیغ‌کننده A در طول تابستان زمانی که شرکت‌های دیگر تبلیغات خود را متوقف کردند، به تبلیغات ادامه داد. آنها مشتریان بیشتری به‌دست آوردند و تجارتشان ۶ درصد رشد کرد. از سوی دیگر، تبلیغ‌کننده B برای ماه‌های ژوئیه و آگوست تبلیغات را متوقف کرد و برخی از مشتریان خود را از دست داد و ۵ درصد از کسب و کارش کاهش پیدا کرد. این نشان می‌دهد که حفظ تبلیغات حتی زمانی که دیگران متوقف می‌شوند، مفید است، زیرا به جذب و حفظ مشتریان کمک می‌کند.

در ادامه برخی از تبلیغات تابستانه برندهای معتبر جهان را مشاهده می کنید:

 

تبلیغات پپسی

تبلیغات-پپسی

تبلیغات شرکت مواد غذایی

تبلیغات

تبلیغات مک دونالد

تبلیغات-مک دونالد

 

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد