اختصاصی تیتر کوتاه؛

بازدید میلیونی تبلیغات محیطی فیک فقط در چند ساعت + فیلم

تبلیغات CGI یا تصاویر تولید شده به کمک کامپیوتر یک روش بسیار جذاب و موثر برای جلب توجه مخاطبان است. استفاده از این تکنولوژی به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا بحرانی‌ترین جزئیات محصولات خود را به شکل واقع‌گرایانه و متفاوت نمایش دهند.

بازدید میلیونی تبلیغات محیطی فیک فقط در چند ساعت + فیلم

در سال ۲۰۲۳، عروسک باربی غول پیکری بر فراز برج خلیفه در دبی دیده شد. در همان سال، می‌بلین (Maybelline) که یک شرکت تولیدکننده لوازم آرایش امریکایی است، یک کمپین بازاریابی راه‌اندازی کرد که در آن یک برس ریمل بزرگ‌، در یک ایستگاه قطار در شهر نیویورک تبلیغ می‌شود. هر دوی اینها نمونه‌هایی از تبلیغات CGI هستند که در عرض چند ساعت بیش از ۳.۵ و ۱۲ میلیون بازدید به‌دست آوردند.

تبلیغات CGI با استفاده از گرافیک کامپیوتری پیشرفته، تجسم‌های سه‌بعدی فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند که مدت‌ها پس از دیدن تبلیغ در ذهن مشتری تازه می‌ماند. با CGI، هیچ محدودیتی برای آنچه می‌توانید ایجاد کنید وجود ندارد و به برندها داده می‌شود تا با ارائه محصولات خود به عنوان داستان‌های جذاب، برجسته شوند.

تبلیغات CGI (FOOH) چیست؟

مدت کوتاهی پس از همه گیری ویروس کووید-۱۹ و مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی، تبلیغات محیطی جذابیت طلایی خود را از دست داد. از آنجایی که این تبلیغات به فضاهای عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، بیلبوردها و تابلوهای مترو محدود می‌شدند، تأثیر آنها هرگز بر رسانه‌های دیجیتال محسوس نبود. در این زمان بود که تبلیغات FOOH روی کار آمد و مشتریان و برندها را از طریق رسانه‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی به هم متصل کرد.

FOOH یا تبلیغات جعلی خارج از خانه، یک تغییر خلاقانه در تبلیغات سنتی است. این نوع تبلیغات شامل استفاده از CGI دیجیتال یا رسانه‌های فیزیکی برای ایجاد توهم یا سناریوهای تخیلی در فضاهای عمومی است. این نوع تبلیغات باعث ایجاد ارتباط عمیقی بین مشتری و برند می‌شود.

تبلیغات CGI یا FOOH (Fake/Faux-out-of-Home) نوعی تبلیغات است که از تصاویر کامپیوتری برای ایجاد تخیل در تبلیغات محیطی (OOH) استفاده می‌کند. این تبلیغات به صورت دیجیتالی در عکس‌ها یا ویدیوهای تنظیمات دنیای واقعی درج می‌شوند و به نظر می‌رسد که تبلیغات به صورت فیزیکی در آن مکان‌ها وجود دارد.

این کار از طریق CGI پیشرفته و نرم افزار ویرایش عکس انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات دیجیتال به طور طبیعی با محیط اطراف خود ترکیب می‌شوند. تبلیغات FOOH با استفاده از آخرین فناوری AR و CGI، نور، سایه‌ها و چشم‌انداز واقعی را حفظ می‌کنند.

چرا برندها تبلیغات CGI (FOOH) را دوست دارند؟

پیش‌بینی می‌شود که (CGI) از ۳.۱۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به ۱۳.۴۴ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۸ برسد که با CAGR ۱۹.۹ درصد رشد می‌کند. اما چرا تبلیغات CGI (FOOH) به عنوان ابزار مهمی در تبلیغات در نظر گرفته می‌شود؟ ابتدا، با تبلیغات CGI، می‌توانید محصول خود را به صد شکل خلاقانه نمایش دهید.

استفاده از CGI ممکن است در ابتدا پرهزینه به نظر برسد، اما در واقع می‌تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شود. CGI به جای هزینه کردن برای فیلمبرداری، دکورها، بازیگران، لوکیشن‌ها و برخورد با مسائل غیرمنتظره مانند آب و هوا، فرآیند تولید کنترل‌شده‌تر و کارآمدتری را فراهم می‌کند.

به روز رسانی تبلیغات CGI ساده تر از عکسبرداری مجدد صحنه‌های اکشن زنده است. تبلیغات ۳ بعدی CGI محصول شما را به روشی واقع بینانه از همه زوایا نشان می‌دهد و دیدن آن را برای مشتریان آسان تر می‌کند. این تکنیک می‌تواند احتمال فروش را ۱۱ برابر افزایش دهد. تبلیغات CGI از طریق یک فرآیند چند مرحله‌ای ایجاد می‌شوند که خلاقیت و فناوری پیشرفته را ترکیب می‌کند. مانند هر کمپین بازاریابی موفق، نخستین قدم در ایجاد تبلیغات CGI توسعه مفهوم است.

بهترین تبلیغات CGI که در جهان وایرال شدند:

Jacquemus یک برند لوکس فرانسوی است که در زمینه طراحی کیف، لوازم جانبی و جواهرات تخصص دارد.

در تابستان ۲۰۲۳، Jacquemus، یک برند مد فرانسوی که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد، یک کمپین جذاب ایجاد کرد. آنها تبلیغی را با یک ماکت بزرگ از کیف دستی Le Bambimou منتشر کردند. این کیف غول پیکر به آرامی باد شد و در حالی که در امتداد سواحل فرانسه شناور بود، منبسط شد. این کمپین تأثیر زیادی گذاشت و نشان داد که Jacquemus به عنوان یک برند چقدر سرگرم‌کننده و جسور است. مردم کیف دستی بزرگ در اقیانوس را دوست داشتند و نمی‌توانستند از صحبت کردن در مورد آن دست بردارند.

تبلیغات شرکت میبلین در مترو نیویورک و اتوبوس‌های لندن

می‌بلین، که به‌خاطر لوازم آرایش‌های باکیفیتش معروف است، به‌خاطر تبلیغات جالب کامپیوتری نیز شناخته می‌شود. آنها یک تبلیغ سرگرم‌کننده برای ریمل خود ساختند. اتوبوسی با مژه‌های بزرگ در حال حرکت دیده می‌شود. اثر CGI یک ساختمان مجاور باعث می‌شود به نظر برسد که یک چوب ریمل بزرگ در حال زدن ریمل روی مژه‌ها است. با وجود اینکه مژه‌ها از نظر فیزیکی وجود نداشتند، اما بسیار واقعی به نظر می‌رسیدند. بسیاری از مردم فکر می‌کردند که آنها اجزای واقعی در اتوبوس‌ها و قطارها هستند. Maybelline Mag به لندنی‌ها هشدار داد که به دنبال مژه‌های غول پیکر نباشند زیرا این فقط جلوه‌های ویژه است.

تبلیغات آدیداس در عربستان سعودی

آدیداس لباس جدیدی را برای عربستان سعودی در فصل ۲۰۲۳-۲۴ رونمایی کرد که باعث ایجاد هیجان در رسانه‌های اجتماعی شد. آنها از فناوری CGI برای ساخت یک تبلیغ به عنوان بخشی از کمپین "غیرممکن چیزی نیست" استفاده کردند که مکان تاریخی هگرا را نشان می‌دهد. هگرا به خاطر مکان‌های تدفین سنگی باستانی‌اش که بدون هیچ آسیبی در هنگام ایجاد آگهی حفظ شدند، شناخته شده است.

در این آگهی، پیراهن بزرگ تیم ملی فوتبال عربستان سعودی در حال پرواز در باد در صحرا نشان داده شده است. شخصی که از آنجا می‌گذرد تحت تأثیر پیراهن قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که بر اندازه یک ساختمان باشکوه در پس زمینه نیز تأکید دارد. آدیداس سایر تبلیغات CGI محبوب دیگری مانند جشن قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی را در یک بیلبورد دیجیتالی ساخته است.

نتیجه گیری

تبلیغات CGI قطعا آینده تبلیغات است و این امکان را برای برندها فراهم می‌کند تا محتوای بصری جذاب و به یاد ماندنی ایجاد کنند که در کوتاهترین زمان ممکن توسط بسیاری از افراد دیده شوند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد