به همت گروه نمایشگاهی میلاد نور رقم خواهد خورد؛

قدرت نمایی صنایع ایرانی در نمایشگاه هاوانا

چهلمین نمایشگاه بین المللی هاوانا با حضور شرکت های صنعتی ایرانی در پاویون اختصاصی ایران به همت شرکت میلاد نور برگزار خواهد شد.

قدرت نمایی صنایع ایرانی در نمایشگاه هاوانا

نمایشگاه بین المللی هاوانا که سالیانه در پایتخت کوبا برگزار می شود مهمترین رویداد تجاری بین المللی در این کشور و حوزه کارائیب و یکی از مهمترین نمایشگاه های تجاری در میان کشورهای آمریکای لاتین می باشد که از سال ۱۹۸۳ تاکنون بطور مرتب برگزار می شود که تنها به خاطر همه گیری بیماری کرونا مدتی برگزار نشد. 

حالا در سال ۲۰۲۴ چهلمین دوره از این رویداد بین‌المللی از تاریخ ۱۴ الی ۱۹ آبان ۱۴۰۳ با گروه‌های کالایی همچون فراورده‌ها و محصولات نفت و گاز، محصولات و فراورده‌های پتروشیمی، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دارو، تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی و.. در مرکز نمایشگاهی هاوانا (کوبا) برگزار خواهد شد.

رویداد تجاری هاوانا توسط وزارت تجارت خارجی و همچنین جمعی از سازمان های دولتی و تجاری کشور کوبا برگزار می شود. در همین راستا شرکت میلاد نور نیز مسئولیت پاویون ایران در این رویداد را به عهده دارد. همچنین در جهت سهولت حضور شرکت های ایرانی در این رویداد تسهیلاتی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است که به شرح زیر است: 

سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی: یارانه معادل با ۷۰ درصد هزینه های سفر تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان پیش از سفر به کوبا 

صندوق صحا: شرکت های دانش بنیان و فناور می توانند هزینه های حضور در این رویداد را تا سقف ۱ میلیارد تومان در قالب تسهیلات با سود ۱۲ درصد از این صندوق دریافت کنند. 

اتاق بازرگانی ایران: شرکت های می توانند تا سقف ۵۰ درصد از هزینه های حضور شامل زمین و غرفه سازی در این رویداد را در قالب تسهیلات و پس از بازگشت به ایران با ارائه مدارک حضور در نمایشگاه دریافت کنند. 

صندوق نوآوری و شکوفایی: حضور مستقل شرکت های دانش بنیان با تعلق تسهیلات ۷۰ درصد هزینه های حضور تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان. 

هاوانا

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد