در مصاحبه تیتر کوتاه با مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد مطرح شد؛
ببینید| تبلیغات، چاشنی خروج از رکود اقتصادی و کنترل تورم
در راستای بررسی تغییر و تحولات اخیر که در صنعت تبلیغات کشور صورت گرفته است، به گفتوگو با عباس محمدیان مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختیم که مشروح آن در این فیلم به سمع و نظر شما می رسد.
![ببینید| تبلیغات، چاشنی خروج از رکود اقتصادی و کنترل تورم](https://cdn.titrekootah.ir/thumbnail/EHH6aqtZq4NF/thcIWBsskibWtGi05U8Jw_OsoV0LwhTn8CMvp_6uEZREJTOH4loqm0BBRG-3h6-_KIxmZZ5vIxGL_aYSR-VrBJdculT-7kSk/%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86.jpg)
در سالهای اخیر صنعت تبلیغات کشور پیشرفتها و جهشهای چشم گیری را تجربه کرده و فرصتهای ویژهای را در اختیار افراد مستعد در این حوزه قرار داده است. بخش تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از مهمترین و موثرترین نهادهایی بوده که در ارتقای سطح این صنعت نقش پر رنگی داشته است. به روز رسانی تکنیکهای کاربردی در حوزه تبلیغات و تسهیل گری برای کانونهای تبلیغاتی از اقدامات تاثیرگذار در جهت ترقی و پیشرفت قابل توجه صنعت تبلیغات بوده است.
نظر شما