این استان‌ها فردا بارانی می‌شوند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد در برخی استان‌ها خبر داد.

این استان‌ها فردا بارانی می‌شوند

صادق ضیاییان اظهار کرد: شنبه (۲۱ مهر) به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در نقاطی از شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران و یکشنبه (۲۲ مهر) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط گلستان، ارتفاعات شرقی تهران و شمال استان‌های آذربایجان غربی و گلستان رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: دوشنبه (۲۳ مهر) تداوم این شرایط در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ مهر) نیز در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: شنبه و یکشنبه در برخی ساعات در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد به نسبت شدید رخ می‌دهد. دریای خزر یکشنبه و دوشنبه مواج خواهد شد.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۲ مهر) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۸ و ۲۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۳ مهر) صاف و گاهی وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۲ و یک درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۹ و ۳۸ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر