منتظر واریز ۳ میلیون مبلغ همسان‌ سازی حقوق باشید

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نمایندگان این روزها پیگیر واریز معوقات ۳ ماه دوم سال برای بازنشستگان تامین اجتماعی هستند، اظهارکرد: مشکل اصلی بحث تامین اعتبار این موضوع بود که به تازگی معاون رئیس‌جمهوری دستور اختصاص اعتبار لازم را ابلاغ کردند و منتظر واریز بودجه از طرف سازمان برنامه و بودجه هستیم.

منتظر واریز ۳ میلیون مبلغ همسان‌ سازی حقوق باشید

پیش‌بینی می‌شود سازمان تأمین اجتماعی با تأمین اعتبار لازم، مبلغ ۳ میلیون تومان را تحت عنوان علی‌الحساب برای سه‌ ماهه دوم سال در قالب متناسب‌‌سازی پرداخت کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس جزییات جدید از طرح همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و آغاز واریز معوقات را اعلام کرد.

چند ماهی است که خبرهای مرتبط با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی نقل محافل و رسانه‌ها است و بخش هایی از معوقات هم در قالب واریزی‌های ماهانه برای بازنشستگان پرداخت شده است، اما هنوز از معوقات سه ماهه دوم سال بازنشستگان تامین اجتماعی خبری نیست!

این در حالی است که نمایندگان این قشر از جامعه در جلسات و از طریق تریبون‌های گوناگون خواستار اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق و رفع تبعیض‌های موجود شده اند، همچنین نمایندگان مجلس مستقیم با رئیس سازمان برنامه و بودجه تماس گرفته و خواستار تسریع در اجرای متناسب‌‌سازی حقوق و پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان در سه ‌ماهه دوم سال شدند.

احمد فاطمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نمایندگان این روزها پیگیر واریز معوقات ۳ ماه دوم سال برای بازنشستگان تامین اجتماعی هستند، اظهارکرد: مشکل اصلی بحث تامین اعتبار این موضوع بود که به تازگی معاون رئیس‌جمهوری دستور اختصاص اعتبار لازم را با توجه به قانون بودجه برای واریز به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ کردند و درحال‌حاضر منتظر واریز بودجه لازم از طرف سازمان برنامه و بودجه هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه معوقات همسان‌سازی برای بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور واریز شده است، تاکید کرد: باید هر چه سریعتر مبالغ مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی هم واریز شود و آنطور که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این مبالغ حداکثر تا دو ماه آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود سازمان تأمین اجتماعی با تأمین اعتبار لازم، مبلغ ۳ میلیون تومان را تحت عنوان علی‌الحساب برای سه‌ ماهه دوم سال در قالب متناسب‌‌سازی پرداخت کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    ماهاست که فقط وعده ووعیدمدهند خجالت هم خوب چیزیه دیگه بسه وعده توخالی.

  • یک بازنشسته

    رحمتشون میشه تازه دوماه آینده قراره 3میلیون معوقه روواریز کنم خسته نباشید واقعا

  • باقری

    بازنشستگان ب سازمان تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت کردن،ن دولت و مجلس!!!!تامین اجتماعی اینقدر عاجزه از پرداخت این مبالغ ناچیز!!!!

  • ش

    فیش مهر ماه صادر شده حتی زودتر از موعد ولی از سه میلیون خبری نیست پس کی واریز میشه سال که تمام شد

  • ناشناس

    تورم سر سام اور شده یا جلوی تورم رو بگیرید یا حقوق همه رو اضافه کنید چه از تمام بازنشستگان چه از کارمندان وکارگران به غیر از اونایی که حقوق سر به فلک میگیرند اگه جلوی تورم یا زیاد شدن حقوق نکنید معلوم میشه دولت بی کفایتی داریم که فقط حرف میزنه عمل نمیکنه مخصوصا برای بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس

    گوگل چرا اینقدر دروغ میگی

    • بهروز

      گوگل دروغ نمیگه باج ببخشید (کارمزد)میگیره خبرهای دروغ مقامات را منتشر میکنه

  • ناشناس

    باسلام خدمت شما توروخدا تو توروقران این پیام بزاریدکانال پیگری کنید چرااین الحساب راواریزنمیکن برای بازنشستگان مستمری بگیران تامین اجتماعی مگراقای قالیباف درمجلس اعلام نکردید گفتید درمهرماه اجرایش میکنم این همسان سازی حقوق بازنشستگان مستمری بگیران تامین اجتماعی امروز ۲۴مهرولی خبری ازهمسان سازی یاالحساب نیست توروبه ناموس تون گرفتاریم دیگه تامین اعتبار شده خودتون گفتید واریزش کنید الحساب

  • غلامعلی رنجبر

    سلام متاسفانه مهر ماه هم مثل ماه های گذشته همان حداقل حقوق را واریز کردند یعنی 9000000 تومان

  • عامی

    .لعنت.لهت..که.با.اینجور.تیترها.با.روان.بازنشسته.ها.بازی.میکنی.

  • ناشناس

    بازم حداکثر تا ۲ ماه...
    این قانون و عدالت ،
    چقدر بیشرف هستین شما
    که اینطور با دل و آبروی این مردم بازی میکنید ،
    که هنوزم حق مردم نمی‌دین و بحث همونه که هست،
    وعده به مردم میدی
    قول میدین یه ملت که بودجه هست ومیدیم وفلان موقع و...
    مردم رو لنگ علی الحساب ۱ تومنی کردین و روز به روز و ماه به ماه وعده می‌دین
    چون می‌دونی مردم ندارن
    نداری مردم تقصیر شما بس لیاقت هاست
    باز هم دردی هستین بردوش همین ملت.
    که حیف و صد حیف این مردم که دزدان و غارتگر و چون شما اونا رو بازی میدین.
    هیچ جای این دنیا آدمایی مثل شما نداره ،
    تف بر شرف و مردانگی همتون

  • ناشناس

    حق وحقوق یک عده مظلوم که مثل دولتی‌ها پشتیبان ندارد افتاده دست اشخاص بی مسولییت که لحظه ایی بفکر ماها نیستند این عمل نا شایسته را مسولین و مدیران آن نا کار آمد هر سال به سر ماها با یک عنوان بچه گانه پیاده می کنند خودشان از عمل کرد شان خیلی رازی هستند و فکر می کنند پشت گوش ما هم مثل خو شان مخملی است در صورتی ‌که یک بچه ۵ ساله هم متوجه کارهای آنان می‌شود تاکی ماها را با حرفهای صد من یکغازتان قول خواهند زد.

  • حسین محمدیان نژاد

    باسلام الان ۳ سال بازنشسته شدم از وام خبری نشد لطفا پیگیری وام این حقیر شود بی زحمت ممنونم

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    بزک نمیر بهار میاد. کمبوزه و خیار میاد.

  • ناشناس

    تا حالا بدون غالب بود حالا یک مدو هم با غالب سرکاریم

  • بدبخت

    مدیر این سایت چرا اجازه میده هر چه دروغه بنویسن

  • م

    خواهشا دروغ نگید

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر