سرنوشت جنجالی ترین ایستگاه مترو چه شد؟

خوشبختانه به تازگی درباره یک سری از برنامه‌های کارشناسی از پژوهشگاه نظرخواهی می‌شود. این نگاه علمی در فعالیت‌های میراثی کشور همچون بحث مترو حافظیه، نظرات روی کاوش محوطه‌ها و بررسی بافت های تاریخی کشور بوده که می‌تواند اثرات مطلوبی داشته باشد.

سرنوشت جنجالی ترین ایستگاه مترو چه شد؟

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره آخرین وضعیت مترو حافظیه و بررسی بافت‌های تاریخی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

 مصطفی ده‌پهلوان، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، درباره اظهارات صالحی امیری مبنی بر اعزام تیم‌هایی از پژوهشگاه میراث برای بررسی وضعیت بافت‌های تاریخی کشور گفت: خوشبختانه به تازگی درباره یک سری از برنامه‌های کارشناسی از پژوهشگاه نظرخواهی می‌شود.

وی افزود: این نگاه علمی در فعالیت‌های میراثی کشور همچون بحث مترو حافظیه، نظرات روی کاوش محوطه‌ها و بررسی بافت‌های تاریخی کشور بوده که می‌تواند اثرات مطلوبی داشته باشد.

ده پهلوان در ادامه با اشاره به بازدید اخیر خود از محوطه‌های تاریخی قشم گفت: حدود ۸۰۰ هکتار محوطه تاریخی در قشم داریم که خوشبختانه وضعیت خوبی دارند.

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی با بیان اینکه باید از توانی که در مناطق آزاد کشور است استفاده شود، گفت: وزارت میراث باید با همکاری مناطق آزاد روی معرفی، حفاظت و رونق گردشگری در محوطه‌های تاریخی قشم کار کند.

وی درباره آخرین وضعیت بررسی پروژه مترو حافظیه گفت: در حال جمع بندی هستیم و تا یکی دو هفته آینده نتیجه نهایی را اعلام می‌کنیم.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر