سورپرایز فیفا برای سرخابی ها

جدال فینال جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس در حضور مهمانان ویژه خارجی برگزار خواهد شد.

سورپرایز فیفا برای سرخابی ها

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: مسابقه نهایی جام حذفی این فصل در حالی برگزار می‌شود که به فینال رسیدن استقلال و پرسپولیس بر میزان حساسیت و جذابیت آن به طرز بسیار زیادی افزوده است به همین خاطر فدراسیون فوتبال از اتفاق مذکور به عنوان یک فرصت برای افزایش ارتباطات خود با کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا استفاده می‌کند.

طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است مهمانان ویژه‌ای از فدراسیون جهانی فوتبال، AFC و یوفا جهت تماشای فینال جام حذفی به تهران سفر کنند و چهارشنبه شب بازی را از نزدیک در ورزشگاه آزادی ببینند. البته حضور آنها در تهران صرفاً به خاطر تماشای مسابقه به عنوان مهمان نخواهد بود و قرار است مسائل مهمی نیز  در خلال سفر آنها پیگیری شود.

یکی از موارد مهمی که قرار است در سفر این هیئت‌ها به تهران دنبال شود، بحث کمک داور ویدیویی است. ورود سیستم VAR به یک چالش مهم تبدیل شده و اتفاقاتی که در فصل گذشته به وقوع پیوست کاملاً نشان می‌دهد که ما به کمک داور ویدیویی چقدر احتیاج داریم به همین خاطر در خلال سفر این افراد بحث سرعت بخشیدن به ورود این سیستم به طور جدی مورد بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر آن شنیدیم پیگیری‌هایی نیز صورت خواهد گرفت تا زمینه برای آزادی پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم فراهم شود. اتفاقاتی که وقوع هر کدام از آنها می‌تواند واقعاً به فوتبال ما چه در عرصه ملی و چه در قالب باشگاهی کمک شایان توجهی بکند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها