برنامه ویژه برای اساتید دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در حال حاضر ۹۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستند.

برنامه ویژه برای اساتید دانشگاه فرهنگیان

پرویز انصاری راد در حاشیه برگزاری اولین لیگ کشوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در اردبیل اظهار کرد: مهمترین برنامه ما کمک به انجام فعالیت‌های فوق برنامه و فعالیت‌های تربیتی دانشجویان است تا معلمان به صورت حرفه‌ای تربیت یافته و خلاقیت‌های لازم را برای شغل معلمی کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها در سطح پردیس‌های استانی، منطقه‌ای و کشوری انجام شده و بیش از ۹۵ هزار دانشجویی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند مشغول انجام این فعالیت‌ها هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور به برگزاری اولین لیگ والیبال دختران و فوتسال پسران اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار دانشجو در فرآیند برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند و در نهایت یک هزار نفر از دانشجویان به عنوان منتخبان کشوری در رقابت‌های اردبیل حاضر شدند.

انصاری راد ادامه داد: این رقابت‌های ورزشی فضای تعاملی خوبی را بین دانشجویان و آشنایی با مسائل فرهنگی و اجتماعی به وجود آورده و زیست شایسته دانشجویان را در کنار هم رقم زده است.

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس اواخر تیرماه

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور از برگزاری مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: این رویداد اواخر تیرماه با حضور راه یافتگان به مرحله کشوری برگزار خواهد شد.

انصاری راد اضافه کرد: المپیاد ورزش همگانی دانشجو معلمان نیز با حضور ۳ هزار نفر در ۱۵ مرداد در یکی از استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای کارکنان و اساتید این دانشگاه نیز برنامه‌های ورزشی تدارک دیده شده تا در فصل تابستان با فراغت بیشتر در این رویدادها مشارکت کرده و حضور گسترده آنها را شاهد باشیم.

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها