امکاناتی ویژه برای فرهنگیان

مدیر فناوری اطلاعات مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به تشریح امکانات سوپر اپلیکیشن فرهنگیان پرداخت.

امکاناتی ویژه برای فرهنگیان

حمیدرضا عسگری مدیر فناوری اطلاعات مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به راه‌اندازی سوپر اپلیکیشن فرهنگیان، اظهار کرد: به جامعه فرهنگیان به ویژه اعضای مؤسسه اعلام می‌کنیم که تلاش شبانه‌روزی حوزه فناوری اطلاعات موسسه در ۸ ماه گذشته و با حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره صندوق به بار نشست و توانستیم نخستین محصول در حوزه اقتصاد دیجیتال را برای صندوق تولید و عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه درحال‌حاضر سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد جهانی در دنیا در حدود ۳۰ درصد است، افزود: پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۱۴۰۹ (۲۰۳۰) این عدد به ۴۰ درصد افزایش پیدا کند؛ درحال‌حاضر در کشور ما سهم اقتصاد دیجیتال از کل اقتصاد کشور تنها در حدود ۶ درصد است که سهم بسیار ناچیزی است و ظرفیت بسیار خوبی برای کسب‌وکارها در این زمینه وجود دارد.

عسگری، رویکرد مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان را ارائه خدمات متمایز به اعضای صندوق دانست و تصریح کرد: اعضای صندوق اصلی‌ترین سرمایه این صندوق هستند، بنابراین نگهداشت و جلب رضایت‌مندی آنها یکی از دغدغه‌های اصلی تیم مدیریتی مؤسسه بوده و در این راستا سند راهبردی کلان مؤسسه تدوین شده است که یکی از راهبردهای مهم این سند در حوزه اقتصاد دیجیتال است.

مدیر فناوری اطلاعات مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پس از واگذاری این مأموریت به حوزه فناوری اطلاعات و طرح موضوع در کمیته عالی فناوری اطلاعات مؤسسه، مطالعات گسترده در این زمینه آغاز شده و با پیگیری‌های مستمر، گام‌های این پروژه یکی پس از دیگری به انجام رسید.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، مفهوم «توسعه سوپر اپلیکیشن‌ها» دنیای فناوری را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار کرد: بسیاری از کسب‌وکارها از طریق این ابزار توانسته‌اند ضمن دستیابی به مشتریان فراوان، بخش اعظمی از خدمات سنتی را به خدمات دیجیتالی تبدیل کرده و رضایتمندی بسیاری در جامعه ایجاد کنند زیرا برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که از طریق یک برنامه به طیف متنوعی از خدمات و امکانات دسترسی داشته باشند. لذا دستیابی به چنین هدفی فوق‌العاده چالش‌برانگیز بوده و نیاز به آماده‌سازی دقیق با اجرای ماهرانه دارد.

عسگری، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های متمایز این اپلیکیشن را ارائه خدمات انحصاری برای اعضای صندوق و خاص فرهنگیان اعلام کرد و افزود: از جمله این خدمات، دریافت اطلاعات مربوط به صورت وضعیت مالی اعضا و اطلاعات مربوط به ارزش مالکانه (سهام اختصاص یافته به اعضا) است که منحصرا از طریق این برنامه در اختیار اعضای صندوق قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: همچنین یک عضو یا فرهنگی از طریق سوپر اپلیکیشن نسبت به خدمات وسیعی از مؤسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه آگاهی یافته و می‌تواند به آنها از یک پنجره واحد دسترسی داشته باشد؛ از جمله خدمات بیمه معلم و بانکداری باز بانک سرمایه که متعلق به صندوق هستند در این اپلیکیشن در دسترس خواهد بود.

مدیر فناوری اطلاعات مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، سوپر اپلیکیشن فرهنگیان را اپلیکیشنی منعطف و روبه جلو توصیف کرد و گفت: این اپلیکیشن به طور پیوسته در حال توسعه و گسترش خدمات خواهد بود و در گام‌های بعدی خدمات بسیار متنوعی را جامعه فرهنگیان در این اپلیکیشن در اختیار خواهند داشت.

وی افزود: از جمله این خدمات می‎‌توان به بانکداری باز و افتتاح حساب کاملا غیر‌حضوری، رزرواسیون نظیر بلیط سفر، هتل و...، خدمات مکان محور، امکان تولید محتوای آموزشی توسط معلمان در جهت ایجاد کسب و کار ثانویه برای خود و همچنین امکان بازاریابی هدفمند و شخصی‌سازی شده برای کاربران اپلیکیشن اشاره کرد.

عسگری درباره چشم‌انداز سوپر اپلیکیشن فرهنگیان تصریح کرد: در گام اول جامعه ۸۰۰ هزار نفری اعضای فعلی صندوق را تحت پوشش قرار می‌دهد. در گام دوم با خدمت‌رسانی به بازنشستگان، پوشش خود را به بیش از یک و نیم میلیون نفر گسترش خواهد داد و در مراحل بعدی کل جامعه فرهنگیان و سایر اقشار هدف‌گذاری شده است که به هدف نهایی یعنی خدمت‌رسانی به جامعه چندین میلیون نفری خواهد رسید.

 

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    دزدها با همند و تنهایند

  • امید

    سلام این همه در مورد فرهنگیان حرف می‌زنید چرا حرفی در مورد خدماتی وسرایدار نمیزنید با این حقوق کم چیکار کنن فقط معلم هم فرهنگی هستند ما سرایدار و خدماتی فرهنگی نیستیم

  • ناصر

    دولت حق و حقوق بازنشسته ها پایمال کرد و میکند این جفنگیات هم برای سرگرمی و سر کار بودن این قشر جامعه ست هیچ خیری ازین جماعت به ما نخواهد رسید جز سر و ته همون شندرغاز حقوق زو هم میزنن و می دزدند

  • ناشناس

    میام خفتون میکنم

  • ب.ت

    همش دروغ

  • ب م

    سلام درخصوص موضوع رتبه بندی معلمین بازنشسته واحکام حقوقی آنان که در سامانه بار گذاری مدارک نموده نیز پی گیری گردد.

  • ناشناس

    به جای سهام به فرهنگیان به خصوص بازنشسته ها خونه بدن

  • سیدعلی فخرایی

    امتیاز اینجانب چقدر است؟

  • ناشناس

    دریافت ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان رامنوط به دریافت کدبورسی وثبت آن درسامانه صندوق نمودید که انجام شدحالیه برای انجام کاربازکردن حساب دربانک سرمایه رابرای فرهنگیان لازم است که امربیخودی است چون فرهنگیان بازنشسته دربانک ملی وبانک صادرات شماره حساب دارندوبرای کنترل وکاهش حساب ها ونظارت بیشترچیزعبث وبیهوده ای است درضمن بزرگترین سرمایه کشورسرمایه انسانی است که معلمان نگهداران هستندوخودنیزسرمایه کشورمحسوب میشوندلطف کنیدبه کاهش شماره حساب های بانک ها وکنترل حساب های بانکی ونظارت انهاکمک کنید

  • فرهنگی

    آقای عسگری مدیر فن آوری صندوق ذخیره فرهنگیان همه حرفا و وعده ای مزخرفی که گفتین همه اش مال شما . ما این خدمات مزخرف رو نمی خواهیم .

  • ناشناس

    این همه ادرس اشتباه ندهید

    چرا هر وقت نوبت صندوق میشود اینهمه ادرس اشتباه برای رد گم کنی میدهید تا فرهنگیان سرگرم چیرهای نامربوط کنید

    فرهنگیان بعد از سی سال پرداختی به صندوق، ،جق و حقوقشان را روز بازنشستگی دقیقا دقیقا روز بازنشستگی لازم دارند

    تو روایت اسلامی امده اگر پول داشتید پول طلبکلر ندادید کاررشما دزدی حساب میشود
    ماهانه از یک میایون معلم شاغل پول به حساب صندوق میرود از صددهزار تومن تا ششصد هزار تومن متغیر، ،میانگین نفری دویست حالا
    یک میلیون معلم شاغل نفری ماهانه دویست هزار ،،،به حساب صندوق میریزند وبه اضافه سودهای سرکت های صتدوق
    این پولها نکند به کسانی یا دولت یا جایی قرض داده میشود و به مستقیم به صندوق نمیرود که هیچ وقت پول ندارید روز بازنشستگی روز معلم تمام و کمال تسویه کنید ،پول خود معلم ،سود ،ارزش مالکانه

    اگر به روایات اسلامی مزاجعه کنیم اگر پول طلبکار داشتید و ندادید عینا دزدی حساب میشه
    درضمن ارزش پولهای واریزی تا سال نود خیلی زیاد بوده و ارزش پولهای واریزی تا سال ۹۷بهتر ،،
    حداقل دو میلیارد تومن حق هر معلم که تا سال ۹۷ کامل سهام داشتند میشه
    معلمان چی فرض کردید
    معلمان خودشان چاه نفت دارند باید برای صددتومن وام بروند پیش رییس بانک گردن خم کنند تا خوورو ثبت نام کنند ،
    خودرو نداشتیم برای صد تومان وام صد بار پیش رییس بانک گردن خم کردیم وام بگیریم برای پیش پرداخت خودرو ،،ان وقت شاستی بلند سوارها باید چنبره بزنند روی چاهای صندوق، خووشان ،عروس ،داماد ،دختر ،پسر، لمو دایی خاله عمه همه را تو شرکت های صندوق همه کاره کردید کسب مال حرام از جیب معلمان

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر