اختصاصی تیترکوتاه؛

خرید جک خودرو چقدر پول می‌خواهد؟ / آخرین قیمت انواع جک خودرو در بازار

در این گزارش قیمت جدید انواع جک خودرو را مورد بررسی قرار دادیم.

خرید جک خودرو چقدر پول می‌خواهد؟ / آخرین قیمت انواع جک خودرو در بازار

یکی از وسایل ضروری برای تعمیر و تعویض تایر خودرو، جک است. از این وسیله برای کارهای مختلفی از جمله تعمیر در تعمیرگاه‌ها و تعویض تایر در شرایطی که تایر خودرو دچار سوراخ شدگی و یا پنچری شده است استفاده می‌شود.

برای بلند کردن اجسام سنگین نیاز به نیروی زیادی داریم. گاهی اوقات این اجسام و وسایل به قدری سنگین هستند که برای بلند کردن آنها نیاز به ابزار‌های کمکی داریم تا بتوانیم کل یا قسمتی از وسیله را از سطح زمین بلند کنیم. این ابزار انواع و مدل‌های مختلفی دارند که از آنها در زمینه‌های مختلف و وسیله‌های استفاده می‌شود. برای مثال برای تعمیر و یا تعویض تایر خودرو نیاز به وسیله‌ای داریم تا بتوانیم با استفاده از آن، خودرو را از سطح زمین بلند کنیم. این کار را با کمک جک خودرو می‌تونیم به راحتی انجام می‌دهیم. با کمک انواع جک خودرو می‌توانیم کار تعمیر ماشین را انجام دهیم.

جک خودرو چیست؟

یکی از وسایل ضروری برای تعمیر و تعویض تایر خودرو، جک است. از این وسیله برای کارهای مختلفی از جمله تعمیر در تعمیرگاه‌ها و تعویض تایر در شرایطی که تایر خودرو دچار سوراخ شدگی و یا پنچری شده است استفاده می‌شود. وجود انواع جک خودرو این امکان را به ما می‌دهد که بتوانیم در موقعیت‌ها و شرایط مختلف از آنها برای بر طرف کردن مشکل پیش آمده استفاده کنیم. جک ماشین وسیله‌ای بسیار کاربردی است که دارای شکل‌های مختلف و متنوعی است که کار ما را بسیار راحت کرده و وزن بالایی را تحمل می‌کند. با توجه به اینکه انواع جک خودرو وجود دارد و مکانیزم کار هر کدام یکسان است و کار بلند کردن را انجام می‌دهد ولی شکل ظاهری و نحوه استفاده از هر کدام متفاوت است. در ادامه به معرفی انواع جک ماشین، کاربرد هر کدام از آنها، مکانیزم کار و طریق استفاده از انواع جک خودرو و همچنین معرفی اجزاء تشکیل دهنده هرکدام از جک‌ها می‌پردازیم.

انواع جک خودرو

جک ماشین از انواع مختلفی برخوردار است و در زمینه‌های مختلف تعمیر و تعویض تایر ماشین از آنها استفاده می‌شود. انواع جک ماشین به صورت هیدرولیکی، مکانیکی و … تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کاربرد جک خودرو یکی از عواملی است که در انتخاب آن تاثیر‌گذار است.

قیمت جدید جک خودرو

در ادامه لیستی از قیمت جک خودرو موجود در سطح بازار برایتان آماده کردیم که در ادامه مشاهده خواهید کرد. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی‌های اینترنتی، جک خودرو چیکال مدل CH-J ۰۰۱ مناسب برای پراید ظرفیت ۱ تن، ۲۷۲،۷۵۰ تومان قیمت دارد.

جک کامل خودرو ایساکو مدل ۲۳۶۰۱۰۳۸ ظرفیت ۱ تن ۶۱۵،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین جک سوسماری خودرو جاب مدل JAB-۶۶۱۷ ظرفیت ۲ تن، ۱،۷۸۰،۰۰۰ تومان است.

جک برقی خودرو مدل JFE-۲۰۰۱ ظرفیت ۲ تن، ۸،۲۰۰،۰۰۰ تومان شد.

جک سوسماری خودرو اس کای مدل کورسی ظرفیت ۲.۵ تن، ۲،۹۲۰،۰۰۰ تومان شد.

جک کامل خودرو چیکال مدل CH مناسب برای سمند، ۵۱۰،۰۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

جک-خودرو1

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر