اختصاصی تیترکوتاه؛

بسته خبری / مهم ترین اخبار تیترکوتاه در یک نگاه

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

بسته خبری / مهم ترین اخبار تیترکوتاه در یک نگاه

جدیدترین قیمت گل سرسبد سایپا در بازار / با کمتر از نیم میلیارد شاهین بخرید

خودرو شاهین  یکی از خودروهای ساخت داخلی ایران است که توسط شرکت سایپا تولید می‌شود. شاهین دارای طراحی جذاب و خطوطی دینامیک است که باعث شده است تا این خودرو در بین خودروهای ساخت داخلی محبوبیت بالایی داشته باشد.

تکلیف قیمت بنزین در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: احتمال دارد که دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ افزایش قیمت حامل‌های انرژی را پیشنهاد کند، اما در نهایت این مجلس است که نظر نهایی را خواهد داد.

اجاره تویوتا کمری در قشم چقدر هزینه دارد؟ / تجربه بالاترین لذت رانندگی با بهترین قیمت

اجاره ماشین در قشم مانند اجاره خودرو در کیش بهترین گزینه برای جابه‌جایی است. دلایل مختلفی برای اجاره خودرو در این جزیره دوست‌داشتنی و زیبا وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به کوچک بودن این جزیره اشاره کرد؛ به دلیل همین کوچک بودن وسایل حمل‌ونقل عمومی نظیر اتوبوس و مترو در این جزیره به خوبی در دسترس نیست و گردشگران سعی می‌کنند از ون‌ها یا خودروهای اجاره‌ای استفاده کنند.

اعلام قیمت جدید گوشت در بازار / گوشت گوساله کیلویی چند شد؟

قیمت گوشت به عنوان یکی از مهمترین مواد غذایی در بازار، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی هستند. عوامل داخلی شامل تقاضا و عرضه در بازار داخلی، هزینه‌های تولید و نگهداری دام، هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های بسته‌بندی محصولات گوشتی هستند.

قیمت طلا کانال ۱۱ میلیونی را لمس می‌کند؟ / قیمت نیم‌ سکه در آستانه ۱۵.۵ میلیون تومان

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت جدید آیفون ۱۵ پرو مشخص شد / آیفون ۱۲ پرو مکس چند؟

آیفون یکی از محبوب ترین برندهای موبایل است که علاقه مندان بسیاری را در جهان به سمت خود جذب کرده است. در بازار موبایل ایران این گوشی نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه کرده و به قیمت های نجومی رسیده است.

قیمت انواع یخچال ساید بای ساید / قیمت یخچال جی پلاس چند؟ + جدول

قیمت یخچال به دلیل مجموعه‌ای از عوامل مختلف متغیر است. در طراحی و تولید یخچال، استفاده شده از قطعات و تجهیزاتی مانند موتور فن، کمپرسور، سیستم خنک‌کننده، مواد نفوذپذیر و فوم نواری، نوع و برند یخچال، ابعاد، ظرفیت، تعداد قفسه‌ها و سایر اجزا و توابعی که یک یخچال نو دارد، تماماً اثر می‌گذارند.

قیمت جدید مرغ در بازار مشخص شد / تخم مرغ هم تغییر قیمت داد

قیمت مرغ و تخم مرغ تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرند. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت مرغ و تخم مرغ، عرضه و تقاضاست. هر چقدر که تقاضا برای مرغ و تخم مرغ بیشتر باشد، ارزش این محصولات نیز بالاتر خواهد رفت و برعکس. همچنین، عواملی مانند شرایط آب و هوایی، کاهش تولید، بیماری ها و مشکلات صنعتی نیز بر تامین مرغ و تخم مرغ تاثیر می گذارند.

فرمول پرداخت یارانه اعلام شد / تعیین دهک بندی ها با این اطلاعات

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دریافت اطلاعات تکمیلی مردم نظیر داده‌های ثبتی ملک را موجب دهک بندی عادلانه‌تر و ارائه خدماتی مطلوب دانست.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر