در ایالات متحده آمریکا؛

وقتی حقوق معلمی کفاف اجاره خانه را نمی‌دهد + فیلم

بیل اتکینسون، معلم آمریکایی اکنون به دلیل مشکلات مالی مجبور شده است خانه‌اش را از یک چهار دیواری به یک خودرو محدود کند. او با امید به کمک‌های مردمی، در تلاش است تا دوباره خانه ای گرم و امن برای خود فراهم کند و به زندگی عادی برگردد.

یک معلم در آستین واقع در نیویورک به دلیل مشکلات مالی بیش از یک ماه است که در خودروی خود زندگی می‌کند و امیدوار است با راه‌اندازی یک کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی، بتواند هزینه خرید یا اجاره یک خانه را تأمین کند.

بیل اتکینسون، معلم پایه چهارم، گفته است که درآمدش کمتر از حدی است که بتواند از مسکن‌های حمایتی  ایالت خود بهره‌مند شود، اما به دلیل بدهی‌های تحصیلی و اجاره عقب‌مانده، اعتبار مالی‌اش به پایان رسیده و قادر به اجاره مسکن نیست. وی توضیح داد: «من خودرویم را در قسمتی از فضای بیرونی مدرسه پارک میکنم که تا حد امکان مزاحمتی برای والدین و دانش آموزان ایجاد نکنم.»

اتکینسون که سالانه حدود ۵۳ هزار دلار حقوق دریافت می‌کند، گفت که حتی با داشتن شغل‌های جانبی هم نمی‌تواند از پس هزینه‌های زندگی برآید و با توجه به اینکه مجتمع‌های آپارتمانی اکنون اعتبار مالی افراد را بررسی می‌کنند، حتی نمی‌تواند در جاهایی که توان مالی اجاره آن را دارد، تأییدیه بگیرد.

طبق داده‌های وزارت مسکن و توسعه شهری ایالات متحده (HUD)، برای واجد شرایط بودن برای مسکن حمایتی، درآمد سالانه افراد نباید بیش از ۵۰ درصد از میانگین درآمد منطقه باشد. در آستین، میانگین درآمد برای یک فرد ۸۸,۲۰۰ دلار است و ۵۰ درصد آن ۴۴,۱۰۰ دلار می‌باشد.

اودیا مولینا، رئیس انجمن معلمان ایالت تگزاس، گفت: «بسیاری از معلمان ما از چک حقوق تا چک حقوق زندگی می‌کنند و مجبور به ترک شغل خود به دلیل دستمزدهای پایین می‌شوند. به نظر من، دولت باید وارد عمل شود و دستمزد معلمان را افزایش دهد.» اتکینسون نیز موافق است که دولت باید شرایط مسکن حمایتی را بهبود بخشد و معتقد است که معلمان باید اتحادیه داشته باشند.

اتکینسون با توجه به علاقه شدیدش به تدریس، قصد ترک شغل خود را ندارد و امیدوار است با جمع‌آوری ۱۳,۶۰۰ دلار از طریق کمپین کمک‌های مالی، بتواند بدهی‌هایش را پرداخت کند و از خودروی خود به یک خانه واقعی نقل مکان کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر