رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته در چه زمانی در حقوقشان اعمال می‌ شود؟

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.

رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته در چه زمانی در حقوقشان اعمال می‌ شود؟

رتبه‌بندی معلمان یکی از طرح‌های مهمی است که در سال‌های اخیر برای ارتقای جایگاه و شان این قشر زحمتکش در کشور اجرا شده است. این طرح شامل حال معلمان شاغل و همچنین بازنشستگان نیز می‌ شود.

علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره مشکل اعمال رتبه‌ جدید در حقوق معلمان بازنشسته اظهار کرد: وزارت آموزش و پرروش باید کسورات ارتقای رتبه معلمان بازنشسته را محاسبه و به حساب صندوق بازنشسستگی کشوری واریز کند تا در حقوق فرهنگیان بازنشسته اعمال شود.

وی افزود: فعلاً در مرحله نخست هستیم و مجوز  افزایش رتبه برای فرهنگیان بازنشسته صادر شده است و باید سایر اقدامات آن انجام شود.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که کسورات چه زمانی به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود، عنوان کرد: ابتدا باید آن را محاسبه و سپس اعتبارات را تأمین کنیم، به زودی کسورات فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تأمین و به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: فرهنگیان بازنشسته فعلاً حکم بازنشستگی خود را بر اساس رتبه قبل از اعتراض دریافت کرده‌اند و به محض تکمیل فرآیند، رتبه جدید در حقوق آنها اعمال خواهد شد.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • معلم بازنشسته با ۳۱ سابقه

    انشاالله به زودی رتبه بندی را انجام دهیدتواین وضع گرونی خیلی خیلی به پولمون نیاز داریم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر