روحانیت باید وارد عرصه مدیریتی آموزش و پرورش شود

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با اشاره به لزوم حضور طلاب و روحانیون در شوراهای تصمیم‌گیری و تصمیم‌ساز آموزش و پرورش، گفت: روحانیت قشری است که دارای وجاهت کامل است و باید در عرصه های مختلف آموزش و پرورش و مدیریتی وارد شود، تا بتواند زمینه اثرگذاری بیشتر را فراهم کند.

روحانیت باید وارد عرصه مدیریتی آموزش و پرورش شود

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی امروز در جلسه با حضور طلاب و روحانیون فعال در حوزه آموزش و پرورش استان اصفهان، با تشکر از تلاش‌های آن‌ها، ابراز کرد: امیدواریم به برکت حضور  طلاب و روحانیون در زمینه آموزش و پرورش، نگرش‌ها، عملکردها و سیاق کاری بهبود یابد. 

معاون تبلیغ و فرهنگ عمومی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به داشتن اعتماد به نفس و لزوم حضور طلاب و روحانیون در شوراهای تصمیم گیری و تصمیم ساز آموزش و پرورش، گفت: خود را کم نبینید، چرا که روحانیت قشری است که دارای وجاهت کامل است و باید در عرصه های مختلف آموزش و پرورش و مدیریتی وارد شود، تا بتواند زمینه اثرگذاری بیشتر را فراهم کرده و در این عرصه ها موفق ظاهر شود.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با تؤکید بر حفظ ارتباط با حوزه علمیه و استمرار امر تبلیغ به عنوان یک ضرورت، تصریح کرد: ارتباط خود را با حوزه های علمیه و با معاونت تبلیغ قطع نکنید، هم چنان که بسیاری از طلاب و روحانیون ما فعالیت های تبلیغی دارند و علاوه بر آن افرادی که می توانند در حوزه، تدریس داشته باشند به تدریس خود ادامه دهند.

وی افزود: تدریس و تبلیغ در حوزه علمیه را هم چنان ادامه دهید و مسئولیت های اجتماعی خود در عرصه تبلیغ را هم چنان به انجام رسانید و در عرصه های تبلیغی حضور داشته باشید، چرا که امروز نیازمند حضور طلاب در عرصه های تبلیغی هستیم و هویت طلبگی خود را بیش از پیش پررنگ تر نمایید.

منبع: حوزه
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر