اطلاعیه مهم برای گروه خاصی از فرهنگیان / مواظب باشید از قافله جا نمانید!

بر اساس جدول زمان‌بندی نقل و انتقال برون استانی سال تحصیلی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳، ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان در سامانه و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبدأ از امروز ۵ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شد.

اطلاعیه مهم برای گروه خاصی از فرهنگیان / مواظب باشید از قافله جا نمانید!

نقل و انتقال فرهنگیان به منظور جابجایی معلمان و کارکنان آموزش و پرورش از یک محل خدمت به محل دیگر انجام می‌شود. این جابجایی می‌تواند به صورت داخل استانی یا برون استانی باشد.

هدف از این امر، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در تمامی مناطق و مقاطع تحصیلی است.

 

بر اساس جدول زمان‌بندی نقل و انتقال برون استانی سال تحصیلی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳، ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان در سامانه و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبدأ از امروز ۵ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شد و به مدت یک ماه تا ۵ تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد​.

کنترل و بررسی فرم‌های درخواست و امتیازبندی متقاضیان و اعلام نظر در سامانه توسط ادارات آموزش و پرورش منطقه مبدأ از ششم تیر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۱۵ تیر ادامه دارد. پس از آن اداره‌کل آموزش و پرورش استان مبدأ کار بررسی و اعلام نظر را آغاز می‌کند که در بازه ۱۶ تیر تا ۲۵ تیر انجام می‌شود.

از ۲۶ تیر تا ۵ مرداد ۱۴۰۳، بررسی درخواست متقضایان و اعلام نظر در سامانه تسوط اداره‌کل آموزش و پرورش استان مقصد انجام می‌شود. در صورتی فرهنگیان متقاضی از انتقال منصرف شوند باید از ۱۶ مرداد تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ اقدام کنند.

جدول-نقل-و-انتقال-فرهنگیان

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر