آخرین توصیه آموزش و پرورش / عاشقان شغل معلمی این فرصت را از دست ندهند

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ در روز شنبه ۱۲ خرداد ماه خبر داد.

آخرین توصیه آموزش و پرورش / عاشقان شغل معلمی این فرصت را از دست ندهند

علیرضا کریمیان اعلام کرد که تا کنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر از داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان رشته خود را انتخاب کرده‌اند.

او گفت: «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کد رشته محل‌های دانشگاه فرهنگیان تا پایان روز شنبه ۱۲ خرداد ماه فعال است.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اضافه کرد: داوطلبان باید در طول مدت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم سال ۱۴۰۳، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش مراجعه کنند و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، برای انتخاب رشته‌های محلی مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به شرایط انتخاب رشته پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: داوطلبانی که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در ماه اردیبهشت سال جاری در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کرده باشند، می‌توانند برای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

کریمیان اضافه کرد: قبول نهایی داوطلبان در این آزمون بر اساس نمره کل نهایی شامل نمره آزمون اختصاصی تربیت معلم، نمره آزمون سراسری، سوابق تحصیلی و نمره ارزیابی شایستگی معلمی خواهد بود.

در پایان، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به داوطلبان توصیه کرد که ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم سال ۱۴۰۳ و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، انتخاب رشته را به آخرین ساعات مهلت معین نکنند.

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر