در هند؛

این معلم مایه شرم فرهنگیان شد! / ماجرا چیست؟

تصاویر دوربین‌های مداربسته مدرسه ای در لاکناف هند نشان می‌دهد که یک معلم زبان اگلیسی به دلیل یک غلط املای کوچک دانش آموز خود را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

این معلم مایه شرم فرهنگیان شد! / ماجرا چیست؟

یک دانش آموز کلاس پنجم در یک مدرسه خصوصی در محله تاکورگانج به خاطر اشتباه در نوشتن کلمه «what» به‌جای «water» به شدت از معلم زبان انگلیسی‌اش کتک خورده است. این اتفاق توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده که این تنبیه بدنی باعث آسیب جدی به کودک شده است.

این پسر گفت که گوشش در اثر ضرب و شتم آسیب دیده و خونریزی کرده است. او گفت: "در طول زنگ دوم، معلم من را به دفترش صدا کرد و شروع به ضرب و شتم من کرد. وقتی دلیلش را پرسیدم، به من توهین کرد و من را به خاطر اشتباه تایپی در نوشتن کلمه 'آب' بی‌سواد خطاب کرد. شدت ضربات به قدری بود که گوشم شروع به خونریزی کرد."

وی افزود: معلمان دیگر ممکن است برای اشتباهات دانش‌آموزان توبیخ کنند، اما هرگز از تنبیه بدنی استفاده نمی کنند. این معلم سابقه بدی در زدن دانش‌آموزان دارد و بعد از ضرب و شتم، تهدید می‌کرد که اگر کسی از این موضوع به والدین بگوید، شدت تنبیه بیشتر می‌شود. هیچ معلم دیگری در مدرسه با من اینگونه رفتار نکرده است و تنها معلمی که از تنبیه بدنی استفاده می‌کرد، همین معلم بود.

او همچنین افزود که در صورت نوشتن اشتباه "in" به جای "is"، از تنبیه های شدیدتری استفاده می کند و امیدوار است که این معلم برای همیشه از تدریس در هر مدرسه‌ای منع شود تا هیچ کودک دیگری این تجربه تلخ را نداشته باشد.

این کودک دیگر به مدرسه بازنگشته و پدرش شکایت خود را به مدیر مدرسه ارائه داده است.

پدر این دانش آموز گفت: "ابتدا مدیر مدرسه نسبت به ادعاهای من تردید داشت و آنها را نادیده می‌گرفت، اما وقتی مدارک دوربین‌های مداربسته تأیید کردند که ضرب و شتم شدیدی اتفاق افتاده است، وضعیت روشن شد."

مادر پسر گفت: "او اغلب از خشونت‌های معلم شکایت می‌کرد، اما هرگز تصور نمی‌کردیم که وضعیت به این حد بحرانی برسد."

رئیس پلیس محله تاکورگانج نیز تأیید کرد که این معلم برای همیشه از مدرسه اخراج شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر