در هند؛

این فرهنگیان از همه جا بی خبر قربانی غفلت این سازمان شدند

یک مرد هندی که به اشتباه توسط دولت به عنوان مرده اعلام شده بود، به دو معلم، و همچنین یکی از والدین دانش آموزان حمله کرد تا به نوعی ثابت کند که هنوز زنده است.

این فرهنگیان از همه جا بی خبر قربانی غفلت این سازمان شدند

به گزارش تیتر کوتاه - بابورام بیهل، مردی ۴۰ ساله از روستای میتورا در ایالت راجستان، مدت‌ها تلاش کرده بود تا مقامات را متقاعد کند که او هنوز زنده است پس از آنکه آن‌ها گواهی فوتی به نام او صادر کرده بودند. او تلاش کرد این اشتباه را اصلاح کند و به بزرگان روستا و مقامات ایالتی مراجعه کرد، اما نتیجه‌ای نگرفت و در نهایت تصمیم گرفت به گزینه‌ای افراطی‌تر روی آورد. بابورام که نگران بود تمام دارایی‌هایش پس از "مرگ" او توسط دولت مصادره شود، به این نتیجه رسید که تبدیل شدن به یک جنایتکار جدی بهترین راه برای جلب توجه به مشکلش است. در ۱۹ ژوئیه، او با چاقو و بطری بنزین به یک مدرسه محلی حمله کرد.

به نقل از آدیتی سنترال، او پس از ورود به مدرسه چولی برا دارانا، دو معلم، مدیر موقت هاردایال و معلم سورش کومار، و همچنین یک والد را به شدت زخمی کرد. طبق گزارش پلیس، بابورام بیهل چندین دانش‌آموز و معلم را گروگان گرفت تا زمانی که نیروهای انتظامی رسیدند و او را دستگیر کردند.

این-فرهنگیان-از-همه-جا-بی-خبر-قربانی-غفلت -این-سازمان-شدند

در جریان بازجویی، این مرد اهل راجستان توضیح داد که به اشتباه به عنوان مرده اعلام شده است و پس از تلاش‌های مکرر برای لغو گواهی فوت خود، ناامید شده بود تا زنده بودن خود را ثابت کند. او تصور می‌کرد که ارتکاب جرائم جدی کافی برای دستگیری‌اش، پلیس را مجبور خواهد کرد تا نام او را در سوابق پلیس ثبت کند، که اثباتی بر زنده بودن او باشد.

بابورام بیهل به دلیل جرایمش دستگیر شده است، اما نقشه او ممکن است مؤثر واقع شود، زیرا پلیس اعلام کرده که تحقیقات درباره ادعاهای او را آغاز کرده است.

جالب این است که اتفاقی که برای این مرد ۴۰ ساله در هند افتاد یک غیر عادی نیست. گزارش Vio News حاکی از آن است که در نوامبر سال گذشته، مردی ۷۰ ساله در آگرا با پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود "من زنده‌ام" پس از صدور اشتباهی گواهی فوتش دیده شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر